Eli siis etsinnässä on tuollaisia vilkkuvia valoja. Sellaisia joita käytetään esim. noissa työmaalla käytettävissä autoissa.
Sitten itse ongelman pariin, eli olen kyllä löytänyt sellaisia vilkkuvaloja mutta tarttis löytää sinisen värisiä vain eli vähän kuten "kakkilakkien" autoissa
Oon noita koittanut etsiä jo jonkun aikaa mutta vahvasti alkaa näyttää siltä että noita ei myydä kuin tosiaan keltaisina. Jos jollain on vaan tietoo mistä noita vois hankkia niin linkkiä vain tulemaan
Tarttis mahtua auton maskiin tai oikeastaan sinne maskin taakse
Tarkoitus olisi siis pistää maskiin sellaiset poliisivalo hommelia jäljittelevät valot, joilla saa pelotella kavereita yön hämärissä
Ne kyllä huomaa tollaset kertomattakin. Ei nekään sentään sokeita ole.
Jokainenha toki tekee mitä haluaa mut sovitaanko heti alkuun, ettet ainakaan tälle foorumille tule sitte itkemään jos virkavalta sattuu moisista valoista pienimuotoisen laskun kirjoottamaan.
Noniin sanottakoon nyt sit vielä että on tulossa sellaiseen autoon joka ei ole liikenne käytössä. Kyseessä on sellainen kaverien kesken oleva tapahtuma tuolla maaseudulla tai miten sen nyt muotoilis, no kuitenkin ei siis ole tulossa liikenne käytössä olevaan autoon. =)
Niin ja pitää viel kommentoida tuohon sakkohommaan. Eli en usko että kukaan tänne foorumille nyt tulis omia sakkojaan huutelemaan. Ne nyt kuitenkaan ei ole mitään kovin isoja saavutuksia joita tarvitsee tuoda muiden tietoon =D
Riku wrote:Eli en usko että kukaan tänne foorumille nyt tulis omia sakkojaan huutelemaan. Ne nyt kuitenkaan ei ole mitään kovin isoja saavutuksia joita tarvitsee tuoda muiden tietoon =D