Olisiko kellään kokemusta tuollaisten tai vastaavien asennuksesta?
Tarvinneeko alkup. umpioista siirtää korkeudensäätömoottoreita noihin kun näyttäisi että niissä olisi jo valmiiksi sellaiset?? vai olenko katsonut aivan mitä sattuu..
Eihän noissa varmaankaan valoteho ole läheskään vakioiden tasoa, mutta ovatko valaisukyvyltään aivan surkeat?
Polttimotkin jopa ovat valmiina, mutta ajattelin kyllä heti kylmiltään vaihtaa ne parempiin (Philips tms..)
Last edited by Juhizz on 8.7.2010 20:57, edited 1 time in total.
Olisiko kellään kokemusta tuollaisten tai vastaavien asennuksesta?
Tarvinneeko alkup. umpioista siirtää korkeudensäätömoottoreita noihin kun näyttäisi että niissä olisi jo valmiiksi sellaiset?? vai olenko katsonut aivan mitä sattuu..
Eihän noissa varmaankaan valoteho ole läheskään vakioiden tasoa, mutta ovatko valaisukyvyltään aivan surkeat?
Polttimotkin jopa ovat valmiina, mutta ajattelin kyllä heti kylmiltään vaihtaa ne parempiin (Philips tms..)
Tarttee siirtää noi säätömoottorit ja pistä samantien vaikka nightbreakerit sinne loistamaan
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Juhizz wrote:Minkähänlaista suojakalvoa kannattaisi umpioiden lasien päälle vetäistä kiveniskusuojaksi?
Onhan noissa Dectanen valoissa toki tuo "lasi" ihan muovia mutta tiiä sitten kestääkö se aitoa lasia paremmin vai ei..
Kannattaa vähän katsella onko noissa umpioissa valokuvio kuinka terävä, itsellä meni tuossa japanilaisessa kehonsiirtimessä umpion "lasit" eli muovit pilalle, koska oli tuota Tint -kalvoa ja lämpö ei päässyt siirtymään tarpeeksi pois. Polttimotkin on ihan normi H4:t tehoiltaan. Vois joskus nappasta kuvan.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)