12.5.2010
Autohan oli sitten lyhyt T4 Eurovan, syyskuulta 2002, kaksi ja puoli litrainen turbodiesel manuaalilaatikolla, tosin kolmesta variantista kaikkein tehottomin. Ensimmäinen omistaja oli autolla ehtinyt ajamaan vain 130 tkm. Vaikka autosta nyt puuttuikin mm. keskuslukko, vakionopeudensäädin ja ABS-jarrut, niin siinä oli kuitenkin täysvaneroitu tavaratila täysin ehjä ja hytin puolella ilmastointi, mikä ei näissä autoissa ole kovinkaan yleinen varuste, mutta sitäkin tarpeellisempi.
Mutta sen enempää höpisemättä muutama kuva autosta, johon on ehditty jo lasit kalvottamaan ostamisen jälkeen, sekä keventämään autoa yhden rimpulatunkin ja ruostuneen vararenkaan verran. ;D








Kaikki kuvat albumina
19.7.2010
Uudet kirkkaat takavalot paikallaan sekä auto vahattu kunnon aineilla. Eihän se näytäkään kuin kokonaan uudelleen maalatulta nyt, kun sai tuon autoliikkeen "vahan" pois pinnasta. ;D




Kaikki kuvat albumina
Tulevaisuuden suunnitelmia
- vararengastelineen pultit maalataan "puskurimustalla", ettei pistä niin silmiin nuo kirkkaat pultit
- Devil-Eyes-valot keulalle, saa samalla kertaa päiväajovalot sekä lyhyisiin muun kuin H4-polttimon, jotta saa talveksi xenonit
- uusien valojen myötä vilkkuihin kromilamput
- jotain ledejä sisälle ja ulos
- lisäkaukovaloja tarpeen mukaan
- aluvanteet viimeistään uusiin kesärenkaisiin ensi kesänä
- vakionopeudensäätimen viiksi pitäisi vielä asentaa, aktivoitu se jo onkin
- coolerin puuttuessa tästä mallista kokonaan, ensimmäiseksi pitää saada imulämmöt pudotettua maantieajossa alle 70 asteen ;D
- seuraavan tehoversion pikkucoolerin asennus olisi ihan liian helppoa, niin laitetaan samantien tehokkaimman mallin keulacooleri
- talven aikana toivottavasti putket coolerille valmiiksi
- putkisto, jos vanha lahoaa jo ensi talven aikana
- isommat suuttimet ja lisää voimasavua
Jos mahtavia kehitysehdotuksia on mielessä, niin niitä saa vapaasti tuoda julki.