eli vaihdoin tuon osan uuteen ku kahdessa paikassa lukivat vikakoodit ja sanoivat vian olevan tuossa.
pitääkö jotenkin nollata tai ohjelmoida autoa uudelleen että rupeaa toimimaan.
vikakoodi kertoi aahtopaineen säätöraja ylitetty.
on jossai vikatilassa ja ei kulje..
mummot menee kävellen ohi jos pienikin ylämäki.
voisko olla jotain muuta pielessä?
N75 ja nollaus?
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
ei tarvi nollata, voi olla myös letkuissa tai jumissa olevissa siivissä vika....Jaku wrote:eli vaihdoin tuon osan uuteen ku kahdessa paikassa lukivat vikakoodit ja sanoivat vian olevan tuossa.
pitääkö jotenkin nollata tai ohjelmoida autoa uudelleen että rupeaa toimimaan.
vikakoodi kertoi aahtopaineen säätöraja ylitetty.
on jossai vikatilassa ja ei kulje..
mummot menee kävellen ohi jos pienikin ylämäki.
voisko olla jotain muuta pielessä?
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
eli uusi turbo sitten kuitenkin?Tero Häkli wrote: ei tarvi nollata, voi olla myös letkuissa tai jumissa olevissa siivissä vika....
sitä ei saa vissiin kokeiltua mitenkään..
etupuolelta purin kaiken että pääs kokeilemaan sormilla turboa ei vissiinkään sitä kautta saa tunnusteltua?
nyt on ohjelmoinnin kanssa ajettu sellai 160tkm niin olisko se sulattanu noita siipiä?
vai onko tää joku huhu että volkkarin turbon siivet ei kestä lisätehoja?