Semmosta tässä murehdin kun tossa hetki sitten taisi ohjaustehostin levitä. Kesken matkan alko jumalaton rohina ja ujellus kuulumaan. Pihaan päästyä kappas, säiliö oli tyhjä. Noh lorautin uudet lirut sisälle ja eiköhän niitä ollu tippunu sopiva lätäkkö hetken kuluttua maahan. Ajossa auto liruttaa nesteet ulos aika vauhdilla. Säiliö täyteen niin 50 km jälkeen se on tyhjä.
Tunkattii auto ylös ja alettiin kattelee mistä vuotaa.
Tuossa Linkki kuvaan kohteesta mistä litkua tulee:
Kertokaahan hyvät ihmiset, millanen urakka on tiedossa, mitä on tehtävissä?
Rahaa on erittäin niukasti ja vehe pitäisi saada pelittämään mahdollisimman pian.
Auttaako jonkin tiivisteen vaihtaminen tai jotain? Ohjaustehostimen suhteen olen kuin peukalo keskellä berberiä.
No tuosta kuvasta nyt ei ole paskaakaan apuja, tutki nyt ensin mistä nesteet vuotaa, pumpusta joka löytyy pelkääjän etupyörän takaa vai onko jompikumpi letku poikki tai irti.
Tehostimen pumpulle tulee 2 letkua, toinen painepuoli ja toinen paluupuoli.
Harvoin tehostin hajoaa yllättäen eli veikkaan että jokin letku poikki tai irti.
^ Aamen. Vai ei paskaakaan apua, kuva kertoo kaiken tarpeellisen. Ohjausvaihde vaihtoon vaan, ei taida saada tiivisteitä erikseen tuohon? Uusi maksaa todennäkösesti paljon, eli romikselta hakemaan jos on niukka budjetti.
Jaa mä kattelin että kuvassa olis vetoakseli ja neste lorisee kumin alle yläpuolelta.
Työkaverin jettaan tuli sama vika ja jetta pääsi siitä eläkkeelle stenan siniseen kierrätyslaatikkoon.