Passat 3B 2.8 V6 1998 VIKA PAIKANNETTU
Passat 3B 2.8 V6 1998 VIKA PAIKANNETTU
Missä mikä ja miksi juuri nyt...
Aamulla starttasin --- kone pyörii ja ei lähtenyt käyntiin --- uus starttaus ja kone ääntää kuin singeri?
Jakoremmi pyörii..
Auto ollu parkissa kolmisen päivää --- eihän vaan olis venttiilit juminut?
APUA KAIVATAAN JA KIPEÄSTI!
Aamulla starttasin --- kone pyörii ja ei lähtenyt käyntiin --- uus starttaus ja kone ääntää kuin singeri?
Jakoremmi pyörii..
Auto ollu parkissa kolmisen päivää --- eihän vaan olis venttiilit juminut?
APUA KAIVATAAN JA KIPEÄSTI!
Last edited by pete78 on 9.11.2010 20:21, edited 1 time in total.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Akussa on kyllä virtaa ja auto ollu jo 5 tuntia roikassa ja sisätilanlämmitin on lämmittänyt konetta saman ajan... startatessa kaveri kahto että ainakin jakoremmi pyöri... toisaalta se kyllä tuo patun vaihtoehtokin mutta ku se remmi pyörii startatessa myös...
edit: siis yläpää ainakin pyöri eli luultavasti myös alapää, mutta ku se tuntuu että tuo kone pyörii "liian kevyesti" ihan niinku ei olis puristuksia.. ei minkäänlaisia oireita ja vikoja ole aikaisemmin ollu ku tuokin tuli aamulla "toisella" starttauksella... eka kerralla pyöri ja sarttasi normaalista...
pian saa auton koneen nokkaan niin selviää ainakin onko siellä jokin sähkövika...
EIHÄN SIELLÄ VAAN OLE NOKKA-AKSELI POIKKI??? menisköhän tuo ihan noin vaan naps ja kops??!!??
edit: siis yläpää ainakin pyöri eli luultavasti myös alapää, mutta ku se tuntuu että tuo kone pyörii "liian kevyesti" ihan niinku ei olis puristuksia.. ei minkäänlaisia oireita ja vikoja ole aikaisemmin ollu ku tuokin tuli aamulla "toisella" starttauksella... eka kerralla pyöri ja sarttasi normaalista...
pian saa auton koneen nokkaan niin selviää ainakin onko siellä jokin sähkövika...
EIHÄN SIELLÄ VAAN OLE NOKKA-AKSELI POIKKI??? menisköhän tuo ihan noin vaan naps ja kops??!!??
Otsikko sanoo että vika paikannettu mutta ei missään kerrota mikä vika oli tai onko se kunnossa, voisi vaivautua senkin selvittämään kun apuakin kuitenkin on pyytänyt. Näistä jutuista voisi jatkossa olla silloin jotain hyötyä jollekulle muullekkin 
Edit: olin vaan pirun nopea, homma kuosissa

Edit: olin vaan pirun nopea, homma kuosissa

Last edited by AjH on 9.11.2010 20:27, edited 1 time in total.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Joo vika löyty ja ISO KIITOS Pasi Häkli ja Patu
Ilmeisesti vikaa nostajissa...
Pensapumpun sulake otettiin pois ja sen jälkeen ankaraa starttaamista n.30min välillä taukoja pidellen kunnes alkoi pikkuhilijaa putkessa paukkua... Sulake paikoilleen ja pian olikin auto käynnissä... Oli meinaa jo melko kylmä hiki otsalla jossain vaiheessa...
Eipä sitä oikein muuta keinoa löydetty tuollekkaan vialle miten sen olisimme saanu korjattua..
Ilmeisesti vikaa nostajissa...
Pensapumpun sulake otettiin pois ja sen jälkeen ankaraa starttaamista n.30min välillä taukoja pidellen kunnes alkoi pikkuhilijaa putkessa paukkua... Sulake paikoilleen ja pian olikin auto käynnissä... Oli meinaa jo melko kylmä hiki otsalla jossain vaiheessa...
Eipä sitä oikein muuta keinoa löydetty tuollekkaan vialle miten sen olisimme saanu korjattua..