Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Mikäs siinä nyt niin jännitti Muistat vaan säätää suuttimien välyksen niin eipä siinä muuta.
Eli kun käyttönokka on painanut suuttimen täysin pohjaan, niin siinä kohtaa säätöruuvi pohjaan(tuntuu selvä vaste), siitä 180 astetta takaisin ja mutterilla lukitus paikalleen. Ja konetta pyöritellen sama toimenpide muillekin suuttimille.
Eli kun käyttönokka on painanut suuttimen täysin pohjaan, niin siinä kohtaa säätöruuvi pohjaan(tuntuu selvä vaste), siitä 180 astetta takaisin ja mutterilla lukitus paikalleen. Ja konetta pyöritellen sama toimenpide muillekin suuttimille.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
^Oon vissiin lukenu liian tarkasti netistä löytyviä pelottelukirjootuksia noista pumppusuutinten vaihdosta.
Kirjottelun perusteella vois luulla ton olevan vaikeakin homma.
Tuo säätöhomma olikin tiedossa.
Varmistettiin vielä tuo suuttimen pohjaan painuminen heittokellolla. Tosin kylläpä sen näki selvästi ilman heittokelloakin kun suutin oli pohjassa.
Ja saatiinha sitä tällekki päivää hieman sydämmen tykytyksiä, kun xzn-kärki irtosi vääntimestä ja tipahti suoraan öljynpaluukanavaan.
Onneksi ko. kärki saatiin ongittua öljykanavasta pois letkunpätkän ja imurin avulla.
Kirjottelun perusteella vois luulla ton olevan vaikeakin homma.
Tuo säätöhomma olikin tiedossa.
Varmistettiin vielä tuo suuttimen pohjaan painuminen heittokellolla. Tosin kylläpä sen näki selvästi ilman heittokelloakin kun suutin oli pohjassa.
Ja saatiinha sitä tällekki päivää hieman sydämmen tykytyksiä, kun xzn-kärki irtosi vääntimestä ja tipahti suoraan öljynpaluukanavaan.
Onneksi ko. kärki saatiin ongittua öljykanavasta pois letkunpätkän ja imurin avulla.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Joo oon tainnut itsekin aikasemmin vähän pelotella noiden suuttimien vaihdossa, nykyisin kyllä sitä mieltä että eipä tuo kummonen homma ole. Korjausohjeissa se on vaan saatu näyttämään/kuulostamaan lähes rakettitieteeltä. Heittokelloakaan tosiaan ei tarvitse niinkuin huomasitkin.
Vai tipahti irtokärki öljykanavaan Onneksi saitte ongittua pois...
Vai tipahti irtokärki öljykanavaan Onneksi saitte ongittua pois...
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Miten downpipe etenee? Joko tänään startti?
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
^Vielä kevyt viimeistelyhionta DP:n adapterille. Sitte paketti nippuun, pakopainemittari paikalle sekä muut pikkuosat kiinni.
Sen jälkeen koitetaan starttausta.
Sen jälkeen koitetaan starttausta.
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Hienoo. Ottakaahan sitten kuvat tuosta maagisesta adapterista.
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Konehuoneen osalta valmis.
Vielä muutama pohjamuovi paikalleen, auto pyörille ja sitten saakin koittaa starttausta...
Vielä muutama pohjamuovi paikalleen, auto pyörille ja sitten saakin koittaa starttausta...
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Pieni vinkki: Jos tuossa pakopaineen "säätimessä" on yhtään painoa, niin toi putki katkeaa tärinän vaikutuksesta. Nim. Kokemusta on.
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Ei vissiin erotu tuosta kuvasta tuon säätimen teline.
Eli se on jo tuettu.
Eli se on jo tuettu.
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Taputin juuri itseäni selkään oikee kaksin käsin
Passatti käy ja kukkuu...
Passatti käy ja kukkuu...
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Juuvaan huomenna sille.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
^Sopii mulle!
Mä tairan tänään hieman harjootella.
Mä tairan tänään hieman harjootella.
Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Pientä hieno säätöä.
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Nyt ollaan pienten hienosäätöjen jäläkee ajeltu hyvänmatkaa kotia kohti.
Tuossa äsköön varovasti kokeiltiin repästä 60-120km/h väli.
6.6s (+ - 0,35s) oli aika. Eli tehoa taitaa olla karvan yli 105 hv:n.
Tuossa äsköön varovasti kokeiltiin repästä 60-120km/h väli.
6.6s (+ - 0,35s) oli aika. Eli tehoa taitaa olla karvan yli 105 hv:n.
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Kuis paljon 3C painaa? On samoissa kun mulla (6,43s.)
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Tekisin viikolla vielä vähän uusintamittausta ton 60-120 ajan suhteen, vähän on semmoinen kutina että vois vielä joku kymmenys lähteä.
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Tämähän oli oikein onnistunut motorsporttiviikonloppu. Pialla uutuudenhuumaa, ja mulla arkea...
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Paino on 1552kg. Kyydissä oli tosiaan kaks ihmistä ja auto täynnä romua, joten ajasta lähtee varmasti vielä vähä pois. Ilmeisesti tavoite täyttyi, mutta huudellaan niitä tarkkoja lukemia sitte vasta dyno-päivien jälkeen.
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Milläs metodeilla sä oot ton mitannu? Tai siis millä laitteistolla.Sami Jalonen wrote:Kuis paljon 3C painaa? On samoissa kun mulla (6,43s.)
Me mitattiin tuo aika vag-comilla.
Eka tarkastettiin et paljonko pitää laittaa lähtönopeudeksi jotta se on todellinen 60km/h ja sen jälkeen tarkastettin 120km/h. Tarkastus tehtiin navigaattorin avulla.
Vag-comin lähtönopeus oli 61km/h ja loppunopeus 124km/h.
Aavistuksen isompi rengashalkaisija niin tuo aika oli taatusti parempi. Pitää kolmosvaihteella kierrättää viiteen tonniin jotta saavutetaan tuo todellinen 120km/h nopeus. Ja softassa on täysveto loppuu 4800rpm kohdalla.
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
^Tarkistetuilla nopeusarvoilla, vai ihan suoraan 60-120 väli?
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Olikohan timestampeista 61-122 muistaakseni, en oo tarkistanu.
Ja miten muistasin et tää mun painaa enemmän ku 1550kg? Onko toi paino puntarilta vai otteesta?
Ja miten muistasin et tää mun painaa enemmän ku 1550kg? Onko toi paino puntarilta vai otteesta?
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
^Oteessa oleva paino se on.
Ei se sun Passatti enää taira painaa ihan sitä mitä tehtaalta tullessa.
Ei se sun Passatti enää taira painaa ihan sitä mitä tehtaalta tullessa.
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Olikos se sun passatti paku?
Siis ihan otteesta toi paino on katottu eikä autoon oo tehtaan jälkeen laitettu mitään mikä olis painoa lisänny merkittävästi.
Siis ihan otteesta toi paino on katottu eikä autoon oo tehtaan jälkeen laitettu mitään mikä olis painoa lisänny merkittävästi.
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Niin onhan se ruoste kevyempää
Eivaan, en sotke topikkia enempää. Kärryn (1aks. jarruton) kanssa oli jäteaseman puntarilla 1950kg, täytyy käydä koittamassa pelkällä autolla. Kärry ehkä 200kg?
Ei oo paku.
Eivaan, en sotke topikkia enempää. Kärryn (1aks. jarruton) kanssa oli jäteaseman puntarilla 1950kg, täytyy käydä koittamassa pelkällä autolla. Kärry ehkä 200kg?
Ei oo paku.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
^Mä ihan muistin et se ois paku.
Eikös se peräosa ollu tyhjä viime vuonna Vw openin aikaan?
No jokatapaukses, ei siis mtn henk.koht. tuossa mun 60-120 välin tarkennus kysymyksis. Suhtaudun vaan välillä suht skeptisesti tuloksiin joiden tarkkaa mittaustapaa en tierä.
Btw. Pikkulinnut lauloo jotta Jalonen olis mahdollisesti tulossa käymään Kauhavalla. Soittele tai laita viestiä tjms. jos tulet.
Kyllä mä nisu kaffit tarjoon jos tännepäin tuut
Eikös se peräosa ollu tyhjä viime vuonna Vw openin aikaan?
No jokatapaukses, ei siis mtn henk.koht. tuossa mun 60-120 välin tarkennus kysymyksis. Suhtaudun vaan välillä suht skeptisesti tuloksiin joiden tarkkaa mittaustapaa en tierä.
Btw. Pikkulinnut lauloo jotta Jalonen olis mahdollisesti tulossa käymään Kauhavalla. Soittele tai laita viestiä tjms. jos tulet.
Kyllä mä nisu kaffit tarjoon jos tännepäin tuut
Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Hyvästi lämmin auto. Työmatkaa 38km ja ei kertaakaan noussu lämmöt 90 asteeseen. Todellinen lämpötila kävi 71 ja 74 tarvitaan siihen että mittari näyttää 90. Pakkastakaan ollu ku -4,5.
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Kuulostaa niin tutulta, ei oo lämmenny mun autot enää vuosiin. Putsaa se webasto.
Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Minen siihen käsiä satu. Joskus sitte Evoa kehiin.
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Arki siis jo alkoi... Itteä vieläkin vähä harmittaa etten muutama vuosi sitten raaskinu asentaa webastoa omaan. Itseasiassa, on tuoho viileämpänä käymiseen nii tottunu ettei iha kovimpia pakkasia lukuunottamatta häiritsekään.Pia wrote:Hyvästi lämmin auto. Työmatkaa 38km ja ei kertaakaan noussu lämmöt 90 asteeseen. Todellinen lämpötila kävi 71 ja 74 tarvitaan siihen että mittari näyttää 90. Pakkastakaan ollu ku -4,5.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Mä tyhjentelin niitä muksujen istuimia yms sinne Korpelan auton perään, oli sielä penkit vieläTero Paalanen wrote:^Mä ihan muistin et se ois paku.
Eikös se peräosa ollu tyhjä viime vuonna Vw openin aikaan?
No jokatapaukses, ei siis mtn henk.koht. tuossa mun 60-120 välin tarkennus kysymyksis. Suhtaudun vaan välillä suht skeptisesti tuloksiin joiden tarkkaa mittaustapaa en tierä.
Btw. Pikkulinnut lauloo jotta Jalonen olis mahdollisesti tulossa käymään Kauhavalla. Soittele tai laita viestiä tjms. jos tulet.
Kyllä mä nisu kaffit tarjoon jos tännepäin tuut
Ja en ottanu millään, ite kans noita sekkariaikoja välillä ihmetelly. Tosin sain ite sekkarilla 6,5s ja vag-comilla sen 6,43
Se Kauhavan reissu on vahvassa harkinnassa, ilmottelen sit.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Kävin koittamas 60-120km/h vetoa tyhjällä autolla.
Vag-com näytti lukemaks 6,3s +-0,17s. Ja edelleen tarkistetuilla nopeusarvoilla vedettiin tuo väli.
Tässä vielä video aiheesta.
Harmi ettei välitykset tahdo piisata tuonne todelliseen 120km/h nopeuteen.
Softassa on ns. täys rähinä 2750-4800rpm.
Se näkyy myös oikeen hyvin 80-120km/h vedossa. Vag-com näytti tuon välin 4,7s +-0,17s. edelleenki tarkastetuilla nopeuksilla.
Oon kuitenki ajanu omalla Golffilla tuon 80-120km/h välin nopeemmin
No katotaan miten ajat muuttuu ku saadaan Ozit alle. Vannepaino kyllä lisääntyy, mut välitykset osuu kohdalleen paljon paremmin.
Vag-com näytti lukemaks 6,3s +-0,17s. Ja edelleen tarkistetuilla nopeusarvoilla vedettiin tuo väli.
Tässä vielä video aiheesta.
Harmi ettei välitykset tahdo piisata tuonne todelliseen 120km/h nopeuteen.
Softassa on ns. täys rähinä 2750-4800rpm.
Se näkyy myös oikeen hyvin 80-120km/h vedossa. Vag-com näytti tuon välin 4,7s +-0,17s. edelleenki tarkastetuilla nopeuksilla.
Oon kuitenki ajanu omalla Golffilla tuon 80-120km/h välin nopeemmin
No katotaan miten ajat muuttuu ku saadaan Ozit alle. Vannepaino kyllä lisääntyy, mut välitykset osuu kohdalleen paljon paremmin.
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Näin jälkijunaan laitan parit kuvat tallireissulta jolloin vaihdettiin se turbo ja suuttimet.
Meidän Teroa sanotaan hifistelijäksi. Ei vissiin suotta...
Suuttimien oikea asento tarkistettiin laserilla.
Tässä se paljon puhuttu adapteri downpipen ja turbon välissä.
Sitte tämän päivääsiä kuvia. Käytiin vaihtamassa kesäpyörät alle ja vaihdettiin samalla öljytkin.
Tässä joskus oli puhetta siitä että passatin perää ei voi enää nostaa ku kierteet loppuu kesken. Joku ei sitä sitten uskonu niin tässä nyt hieman todistusaineistoa.
Ja pikaräpsyt palloista.
Keskiviikkona on pyörien suuntaus ja takapyöriä nostetaan pystympään. Toivomus oli että sinne ei jäis ku joku -1.5-2°. Ei jaksanu nähä vaivaa pestää autoo, kun on luvattu räntäpaskaa ylihuomiseks.
Meidän Teroa sanotaan hifistelijäksi. Ei vissiin suotta...
Suuttimien oikea asento tarkistettiin laserilla.
Tässä se paljon puhuttu adapteri downpipen ja turbon välissä.
Sitte tämän päivääsiä kuvia. Käytiin vaihtamassa kesäpyörät alle ja vaihdettiin samalla öljytkin.
Tässä joskus oli puhetta siitä että passatin perää ei voi enää nostaa ku kierteet loppuu kesken. Joku ei sitä sitten uskonu niin tässä nyt hieman todistusaineistoa.
Ja pikaräpsyt palloista.
Keskiviikkona on pyörien suuntaus ja takapyöriä nostetaan pystympään. Toivomus oli että sinne ei jäis ku joku -1.5-2°. Ei jaksanu nähä vaivaa pestää autoo, kun on luvattu räntäpaskaa ylihuomiseks.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Tosi hyvännäköset on ozit alla!!
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Pyörät on nyt suunnattu.
Tämmöösiä arvoja sieltä tipahteli:
Edessä:
Camberia Vasen -1°35' ja oikea -1°36'
Auraus tasan nollat molemmin puolin.
Takana:
Camberia Vasen -1°43' ja oikea -1°41'
Auraus 0°02' molemmin puolin, mutta kokonaisauraus näyttää 0°05'.
Takaa saatiin aika hyvin pyörää pystyyn. Lähtökohta kun oli yli sen -3° camberia. Katotaan nyt miten noilla rapsuttelee vai rapsutteleeko ollenkaan.
Tämmöösiä arvoja sieltä tipahteli:
Edessä:
Camberia Vasen -1°35' ja oikea -1°36'
Auraus tasan nollat molemmin puolin.
Takana:
Camberia Vasen -1°43' ja oikea -1°41'
Auraus 0°02' molemmin puolin, mutta kokonaisauraus näyttää 0°05'.
Takaa saatiin aika hyvin pyörää pystyyn. Lähtökohta kun oli yli sen -3° camberia. Katotaan nyt miten noilla rapsuttelee vai rapsutteleeko ollenkaan.
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
kaarimankelia sitte
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Meillä on totuttu käyttään tällästä kaarimankelia.
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Tänään vielä varmistettiin ettei vakio ilmansuodatin ahdista ilman kulkua.
Mittari kiinni suodatinkoteloon ja pari vetoa kolmosvaihteella. Ei ollut suodatinkotelossa kuin max. 0,05bar alipainetta, joten näille tehoille vakio ilmansuodatin virtaa riittävän hyvin.
Mittari kiinni suodatinkoteloon ja pari vetoa kolmosvaihteella. Ei ollut suodatinkotelossa kuin max. 0,05bar alipainetta, joten näille tehoille vakio ilmansuodatin virtaa riittävän hyvin.
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Pestynä
Jotkut kutsuvat voimasavuiksi
Jotkut kutsuvat voimasavuiksi
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Puuhis oikein paraski puhuja! Passatissa sentään kuulee jotain vaikka ajelee matalilla kierroksilla.
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Näytin nuorimmalle 6v pojalleni noita sun kahta viimestä kuvaa että (eiks oo hiano passatti) ja vastaus oli että onks se rikki kun tulee noin paljon savua..... Piti heti paikata tilanne ja pitää esitelmä aiheesta "voimasavu"
Nyt se näkee voimasavua joka paikassa
Nyt se näkee voimasavua joka paikassa
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Haha! Se on oikein. Pienestä pitäen ni tulee selväks millä polttoaineella ajetaan.
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Tulipahan koitettua Passatilla 120-180 km/h veto.
Mittarin näyttämä 118-178 vastaa todellista 120-180 väliä.
Mittarin näyttämä 118-178 vastaa todellista 120-180 väliä.
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Kesäpyörät ei näköjään heikentäny 60-120 välin aikaa ollenkaa, koska välitykset osuvat nyt paremmin kohilleen kuin talvipyörillä.
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Hienoo. Siinä saa tehokkaampikin polkee ihan kunnolla jos meinaa tuon välin pysyy perässä. No reilun kolmen viikon päästä tiedetään mitä se piirtää paperille.
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Lauantaina passatti kävi Mantorpissa Bug Runissa rullilla ja tulos jäi harmittaan ihan sikana. 199,6hp ja 392nm. Skannaan lapun töissä jahka meen sinne.
Tämähän vain tietää meijän bittinikkarille hommia. Homma ei todellakaan jää tähän.
Tämähän vain tietää meijän bittinikkarille hommia. Homma ei todellakaan jää tähän.
Re: Pian Passat variant 3C 1.9TDI -06
Lauantaina passatti lähtee jyväskylään uudelleen softaukseen. Tällä kertaa sitte kans mennään sen 200:n yli. Ite en pääse paikalle kun työt haittaa taas harrastusta. Saa Tero ja Hatemi toteuttaa itteään mun passatin kustannuksella.