Passat 3C Variant 2.0 tdi 4motion
Passat 3C Variant 2.0 tdi 4motion
Tuli talvella hommattua tälläinen farmari perheen kuskaamiseen.
Varustus aika lailla vakio highline.
Alku kesästä iskettiin Karalan softa autoon ja rupesi alkuperäiset kuolleet vetokohdat häviämään. Juhannuksena laitettiin kauan odotettu alustasarja paikalle, niin sai auton vähän likemmäksi maanpintaa.
Uudet kesävanteet on tulossa kun vain paikallinen rengasliike lomiltaan saa toimitettua (pitänyt jo tulla muutamaan otteeseen, mutta ei ole näkynyt)
Lisää kuvia kun uudet vanteet alla ja töiltä kerkeää.
Varustus aika lailla vakio highline.
Alku kesästä iskettiin Karalan softa autoon ja rupesi alkuperäiset kuolleet vetokohdat häviämään. Juhannuksena laitettiin kauan odotettu alustasarja paikalle, niin sai auton vähän likemmäksi maanpintaa.
Uudet kesävanteet on tulossa kun vain paikallinen rengasliike lomiltaan saa toimitettua (pitänyt jo tulla muutamaan otteeseen, mutta ei ole näkynyt)
Lisää kuvia kun uudet vanteet alla ja töiltä kerkeää.
Ihan perussiisti Passat.
Mielenkiinnosta kysyn alustasarjasta. Mistä ja merkki?
Tulevaan Golfiin olisi hakusessa, mutta kukaan ei tiedä eroa 4motionin ja tavallisen variantin alustasta. Tai ainakaan alustaa ei ole kukaan osannut kyselyistä huolimatta toimittaa.
Mielenkiinnosta kysyn alustasarjasta. Mistä ja merkki?
Tulevaan Golfiin olisi hakusessa, mutta kukaan ei tiedä eroa 4motionin ja tavallisen variantin alustasta. Tai ainakaan alustaa ei ole kukaan osannut kyselyistä huolimatta toimittaa.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
Tuossa kävin äkkiseltään sepeli pihalla mittaamassa. Edessä 30,8 cm ja takana 30,5 kun kontissa lastenvaunut + muuta romua.
Löysin yhden kuvan puhelimesta kun kesävanteet juuri asennettu. Enempää en ole työkiireiden takia ehtinyt kuvata.
Takaa joutui poistamaan sisälokasuojat, jotta mahtuivat olemaan alla ja edessä hipsii vähän kun kääntää reilusti jarruttaessa.
Pitäisi laittaa kanssa etulippa, jotta ei näyttäisi niin orvolta tuo keula, kun tuo vakio puskuri nousee niin rumasti eteenpäin tultaessa.
Saa nähdä miten nuo pohjamuovit on riekaleina talven jälkeen kun nuilla säädöillä meinasin talven selvitä.
Löysin yhden kuvan puhelimesta kun kesävanteet juuri asennettu. Enempää en ole työkiireiden takia ehtinyt kuvata.
Takaa joutui poistamaan sisälokasuojat, jotta mahtuivat olemaan alla ja edessä hipsii vähän kun kääntää reilusti jarruttaessa.
Pitäisi laittaa kanssa etulippa, jotta ei näyttäisi niin orvolta tuo keula, kun tuo vakio puskuri nousee niin rumasti eteenpäin tultaessa.
Saa nähdä miten nuo pohjamuovit on riekaleina talven jälkeen kun nuilla säädöillä meinasin talven selvitä.
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
-
- Posts: 71
- Joined: 12.10.2005 11:58
- Location: Kokkola
Autossa V-maxx:in korkeus- ja jäykkyys säädettävä alustasarja. Kesän ajan ollut alla ja tyytyväinen olen ollut alustaan, kun ottaa huomioon hinnan.
Kesävanteet on 20" ja renkaat 225/35/20. Talvella on nyt alla nuo ylempien kuvien alkuperäiset 17" alut kitkoilla. Maavara pieneni kesästä kummasti kun laittoi talvirenkaat alle. Jääpalat kolahtaa kummasti pohjaan kun ajaa talvisilla teillä.
Kesävanteet on 20" ja renkaat 225/35/20. Talvella on nyt alla nuo ylempien kuvien alkuperäiset 17" alut kitkoilla. Maavara pieneni kesästä kummasti kun laittoi talvirenkaat alle. Jääpalat kolahtaa kummasti pohjaan kun ajaa talvisilla teillä.
Jos noi kesäset mahtu hyvin pyöriin niin suosittelen talvirenkaille vaikkapa 215/55-17 kokoa, aikalailla sama halkasija kun kesäpyörissä. Vakiokoko 17" renkaissa lienee 225/45-17, onhan se laskennallisesti ~30mm pienempi halkasijaltaan kun toi 20" pallo.
Raflaavan näköset on joo kesäpyörät, mutta jollain tapaa kyllä istuu autoon aika mukavasti. Samanlaiset sopis toisaalta johonkin über-tuning autoon.
Raflaavan näköset on joo kesäpyörät, mutta jollain tapaa kyllä istuu autoon aika mukavasti. Samanlaiset sopis toisaalta johonkin über-tuning autoon.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.