uutena Passatin omistajana pitää heti esittää tiukkoja kyssäreitä asiantuntijoille. Eli ostin Saksa tuontina 2007 1.9 TDI Comfortlinen ja mietin, että mihin hintaan ja mistä lähtisi lohkolämppärin/sisäpistokkeen sarja ja onko niitä asenneltu itse?
Onko muuten tässä Vantaan alueella merkkihuolto ainoa joka saisi ajotietokoneen kielen englanniksi ja onko siitä mitä summia pyydetty?
Vaikka ei montaa kilometriä ole vielä alla niin olen kyllä todella tyytyväinen ostoon, ainakin toistaiseksi...
Onko muuten tässä Vantaan alueella merkkihuolto ainoa joka saisi ajotietokoneen kielen englanniksi
Sen saa vaihdettua itse ajotietokoneesta.
Ookkei, jaksatko kertoa, että miten? Vai pitääkö ostaa se piuha läppäriin?
Pidät sitä ajotietokoneen viiksen päätynappia niin kauan pohjassa, että keskinäytössä näkyy päävalikko. Sieltä rullaat samaa nappia lyhyesti painamalla kunnes tulee Sprache ja sen alavalikossa muistaakseni englanti on se toinen vaihtoehto.
Tero Paalanen wrote:
Sen saa vaihdettua itse ajotietokoneesta.
Ookkei, jaksatko kertoa, että miten? Vai pitääkö ostaa se piuha läppäriin?
Pidät sitä ajotietokoneen viiksen päätynappia niin kauan pohjassa, että keskinäytössä näkyy päävalikko. Sieltä rullaat samaa nappia lyhyesti painamalla kunnes tulee Sprache ja sen alavalikossa muistaakseni englanti on se toinen vaihtoehto.