Passat 2007 ja lohkolämppäri

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
Suhailija

Passat 2007 ja lohkolämppäri

Post by Suhailija »

Hei,

uutena Passatin omistajana pitää heti esittää tiukkoja kyssäreitä asiantuntijoille. Eli ostin Saksa tuontina 2007 1.9 TDI Comfortlinen ja mietin, että mihin hintaan ja mistä lähtisi lohkolämppärin/sisäpistokkeen sarja ja onko niitä asenneltu itse?

Onko muuten tässä Vantaan alueella merkkihuolto ainoa joka saisi ajotietokoneen kielen englanniksi ja onko siitä mitä summia pyydetty?

Vaikka ei montaa kilometriä ole vielä alla niin olen kyllä todella tyytyväinen ostoon, ainakin toistaiseksi...:)

Kiitos vastanneille.
Tero Paalanen
Team Leader

Post by Tero Paalanen »

Onko muuten tässä Vantaan alueella merkkihuolto ainoa joka saisi ajotietokoneen kielen englanniksi
Sen saa vaihdettua itse ajotietokoneesta.
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
Suhailija

Post by Suhailija »

Tero Paalanen wrote:
Onko muuten tässä Vantaan alueella merkkihuolto ainoa joka saisi ajotietokoneen kielen englanniksi
Ookkei, jaksatko kertoa, että miten? Vai pitääkö ostaa se piuha läppäriin?
Paaki

Post by Paaki »

Suhailija wrote:
Tero Paalanen wrote:
Pidät sitä ajotietokoneen viiksen päätynappia niin kauan pohjassa, että keskinäytössä näkyy päävalikko. Sieltä rullaat samaa nappia lyhyesti painamalla kunnes tulee Sprache ja sen alavalikossa muistaakseni englanti on se toinen vaihtoehto.
Suhailija

Post by Suhailija »

Paaki wrote:
Suhailija wrote:
Tero Paalanen wrote: Sen saa vaihdettua itse ajotietokoneesta.
Pidät sitä ajotietokoneen viiksen päätynappia niin kauan pohjassa, että keskinäytössä näkyy päävalikko. Sieltä rullaat samaa nappia lyhyesti painamalla kunnes tulee Sprache ja sen alavalikossa muistaakseni englanti on se toinen vaihtoehto.
Erinomaista!
Suhailija

Post by Suhailija »

Ei kukaan osaa sanoa tuosta lohkolämppärin johtosarjasta, että mikä malli käy esimerkiksi?

Googlella ei löydy yksiselitteisesti.

Kiitos!
Tero Paalanen
Team Leader

Post by Tero Paalanen »

Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
Post Reply