Passat 3C takajarrupalojen vaihto?
Passat 3C takajarrupalojen vaihto?
Nyt tuli kilometrit täyteen (vasta 146tkm) eli alkaa rauta ottaa levyyn kun rahisee. Kyseessä siis -08 Passat. Jostain netin syövereistä löysin että männät voi manuaalisesti kiertää takaisin paloja vaihtaessa (miten) vai pitääkö pistää auto roikkaan ja VCDS ajaa männät takaisin? Ultimatewv:n sivuilla oli joskus juttua asiasta mutta sivut nurin nykyään.
Passat -08 1,9PD variant
Sähköinen käsijarru vaatii sähkön käyttöä että mäntä menee takas sisään, enpäs muista oliko vain VCDS hoidettava vai oliko siinä joku "12V tohon johtoon" -mahdollisuus myös.
Manuaalikäkkäri menee kiertämällä&puristamalla.
Onko levyn pinnassa jo jälkiä? Yleensä kun metalli alkaa rohista on levytkin nopeasti vaihtokunnossa, kannattaisi vähän ennen tuota tilannetta vaihtaa niin palat mahdollisesti riittäisi.
Manuaalikäkkäri menee kiertämällä&puristamalla.
Onko levyn pinnassa jo jälkiä? Yleensä kun metalli alkaa rohista on levytkin nopeasti vaihtokunnossa, kannattaisi vähän ennen tuota tilannetta vaihtaa niin palat mahdollisesti riittäisi.

Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Pystyy ne mäntien sisällä liikkuvat karat ajamaan sisään suoraan syöttämällä 12 volttia pistokkeen kautta.
Mutta todennäkösesti alkaa mittaristossa herjaamaan käsijarrusta.. Siihen pitäs tehdä perussäätö palojen uusinnan jälkeen.
Ehkä onnistuu myös käyttämällä käsijarrua nappulasta edestakaisin muutaman kerran.
Mutta todennäkösesti alkaa mittaristossa herjaamaan käsijarrusta.. Siihen pitäs tehdä perussäätö palojen uusinnan jälkeen.
Ehkä onnistuu myös käyttämällä käsijarrua nappulasta edestakaisin muutaman kerran.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007