Syylarin edessä tuplatuulettimet (toinen hihnavetoinen), jotka jäävät huutamaan täysillä päälle ajon jälkeen vaikka moottori on sammutettu. Ongelma ratkeaa vain nappaamalla tuulettimen moottorista piuha irti.
Järkevin vian kohde olisi lie tuulettimen termostaattikytkin, vaan tuleeko kenellekään mitään muuta mieleen / onko sattunut vastaavaa?
Ei kai tuolla tuulettimella niin hirveästi virkaa ole, ei taida kovin herkästi lämmöt niin korkealle nousta että edes lähtisivät nuo pyörimään...
Passat 35i -94, syylarin tuulettimet jää päälle?
Asiasta sen enempää tietämättä niin sanoisin, et eikö toi ole ihan normaalia toimintaa, kuhan ei jää pysyvästi päälle. Itelläniki ollu joskus sellasia kiesejä alla, et tuuletin puhaltaa vähän aikaa koneen sammutuksen jälkeen.
En siis tiedä sen kummemmin Passatin sielun elämästä, mut joku enemmän tietävä varmasti oikasee
En siis tiedä sen kummemmin Passatin sielun elämästä, mut joku enemmän tietävä varmasti oikasee

vois kuvitella et joku termostaatti kytkin jää päälle jostain syystä! mites kun olet ottanut piuhat irti moottorista, ni oletko koittanut laitaa kohtapuoleen takaisin?? et rupevaako moottori taas pyörimään???
itellä ainakin (-91 1.8 35i) olen huomannut et nyt kun kelit lämminnyt ja ajelee kaupungilla ni lämmöt tuppaa nousemaan herkemmin ja parkkiin jättäessä flekti pyörii vähän aikaa???
Eli mieleen tulee et onko jokin sydemi mikä määrittelee et flekti pyörii tietyn ajan virtojen sammutettua??? (ja moottorin on pitänyt saavuttaa tietty lämpötila??)
itellä ainakin (-91 1.8 35i) olen huomannut et nyt kun kelit lämminnyt ja ajelee kaupungilla ni lämmöt tuppaa nousemaan herkemmin ja parkkiin jättäessä flekti pyörii vähän aikaa???
Eli mieleen tulee et onko jokin sydemi mikä määrittelee et flekti pyörii tietyn ajan virtojen sammutettua??? (ja moottorin on pitänyt saavuttaa tietty lämpötila??)