Keulalla on lyhyissä ja pitkissä H1:set ja onpas valaistusteho kuin, hiili härän perseessä

Pitkät on helppo korjata lisäpitkillä, mikä onkin jo suunnitelmissa.
Mutta lähivalojen valaistustehoa pitäs saada reilusti paremmaksi ja valojen on mentävä katsastuksestakin läpi.
Xenonit on toistaiseksi täysin pois suljettu vaihtoehto.
H1-kantasia LED:jä kyllä löytyisi isolla tehollaki, mutta ne ei ole tieliikkenne käyttöön hyväksyttyjä
mitä olen kuullut ja lukenut, niin niissä menee ilmeisesti valokuvio päin pyllyä.
100W H1 kyllä löytyy, jolla valokuvio on kuosissa, mutta ei taida olla järkevä ratkaisu, "polttaa" umpioden heijastuspinnan?
paikallisella katsastus asemalla ne menis kuulemma läpikin, yks tuttu oli katsastanut auton jossa oli 100w
oliko nyt H3:et vai H1:et joissain valoissa, katsuri oli vaan tuumannut, ettei heillä ole mittari millä valotehoa mitata.