
Keskustelua alustasarjoista/madallusjousista
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
- golf-variant
- Posts: 134
- Joined: 26.2.2005 10:24
- Location: Porvoo

Ei riemulla rajaa....
http://variantuning.com/members.php?pag ... &autoid=12
http://variantuning.com/members.php?pag ... &autoid=12
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
-
- Posts: 37
- Joined: 17.3.2004 18:08
- Location: Salo
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
Katselin tuossa completosin sivuja ja siellä oli tuommoiset KONI SPORT MADALLUSJOUSET VW Golf 3/ Vento 1HX0,1EX0, 1H,1E 1.9TDi,GTi,GTi 16V Ei,Syncro, VR6 09/94-10/97. Madallus 35mm. Onko kellään tietoa kävisköhän nuo tuohon meikäläisen kolperoon,kun tuossa ei puhuta variantista mitään ja onkohan nuo miten hyviä jousia?
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
-
- Posts: 39
- Joined: 25.9.2005 23:08
- Location: turun tienoo
itselläni on powertech:n alusta -50mm (auto -99 passat sedan). Olen sitä mieltä että seuraavaan rassiin, oli merkki mikä hyvänsä ni ostan korkeus/jäykkyys-säädettävän alustan... Nyt tuntuu siltä että etupää saisi olla hiukan jäykempi ja takapää hiukan löysempi... Eli kun tulee reilumpi jousto ni etupää nyökkää vähän liikaa ja takapää on pienissä heitoissa vähän liian kova... Broidilla on kw:n korkeus/jäykkyys-säädettävä alusta ja se tuntuu ihan hyvältä. (hänen kärry on myös -99 passat sedan) Eli olen powertech:n alustan madalluxeen tyytyväinen mutta joustoihin hakisin vähän säätöjä jos olisi mahdollisuuxia... Tähänkin asiaan pätee sääntö että hyvää ja halpaa ei ole ja köyhän ei kannata ostaa huonoa!!!



yksinkertainen mut oon pärjänny
Älä sitten osta KW:ta jos pidät itseäs köyhänä!Tähänkin asiaan pätee sääntö että hyvää ja halpaa ei ole ja köyhän ei kannata ostaa huonoa!!!
VR6 Syncro
Volvo V70R AWD
Volvo V70R AWD
Ensimmäiset kilometrit se alusta on aina hieman kovempi, joten ehkä vasta keväällä kannattaa asentaa ja alusta kerkeää pehmentyä sopivasti ennen seuraavaa talvea. Samalla tavalla ne jäisetkin "nimismiehenkiharatkin" tuntuu kuin hiekastakin tehdyt.Fck wrote:ja millaista on ajella talvella jäykällä alustalla?
Itellä kun noi konit on öljyiskarit, niin yli 10 asteen pakkasessa ensimmäinen puoli kilometriä on hieman vähemmän joustavampaa menoa, mutta sitä eroa tuskin huomaa.
Opiskelijabudjetilla ostaisin AP:n sarjan, jos on pakko saada auto matalaksi, hinnat lähtivät muistaakseni 250 eurosta (iskareiden kanssa). Hieman rahaa lisäämällä saa sitten muitakin.
Kysy Kemistiltä, sillä on sellanen.
Jouset valmistajan sivuilla (eli madallussarja):
http://www.ap-sportfahrwerke.de/pages/4 ... prings.cfm
Kokonaisessa alustasarjassa on jotkut kaasuiskarit mukana.
Sen sanon vaan että kevyessä kakkosgolffissa tuo oli liian kova vaihtoehto.
http://www.benecars.com/ noita joskus myi, mutta sieltä kannattaa kysyä puhelimella.
Jouset valmistajan sivuilla (eli madallussarja):
http://www.ap-sportfahrwerke.de/pages/4 ... prings.cfm
Kokonaisessa alustasarjassa on jotkut kaasuiskarit mukana.
Sen sanon vaan että kevyessä kakkosgolffissa tuo oli liian kova vaihtoehto.
http://www.benecars.com/ noita joskus myi, mutta sieltä kannattaa kysyä puhelimella.
...
Osta ainakin kunnon jousipuristimet. Meinasi kerran halppiksilla tulla jousi ottaan. Meni noin 5cm päästä kupolia ja lensi kattoon...jani wrote:Asiasta toiseen viikonloppuna tarkoitus vaihtaa IV farkkuun KW:n sport iskari paketti tarviiko homman hoitamiseen mitään erikoistyökaluja ??
