Osaisko joku kertoo, että mistä mahtais johtuu sellanen kolina etupäässä aina monttuihin ajettaessa? Saattais kuulemma johtuu ripustuksien puslista?
Ja sitten, minkälaiset mahtaa olla säätövarat KW:n korkeussäädettävissä alustoissa, kun en löytäny KW:n sivuilta tietoa asiasta?
Kolina voi johtua monestakin asiasta! Onko autoas jo madallettu??? Kw:n max madallus -65mm (4 motioniin -50mm) Tosin noi on iitä tuv-lappusen lukemia mut vaan maa on rajana ku sitä ruvetaan tosissaan tontittaan-->tuolta voi ottaa oppia
Hyvä vinkki voisi olla käyttää sitä pirssiä kuntotestauksessa konttorilla. Eikä maksa mitenkään maltaita.
Omasta kolmoskolpakosta kolina häipyi kallistuksen vakaajan takimmaisesta puslasta... välystä oli vaan vähän liikaa, ja osia tuli vaihdettua vähän liiankin kanssa "arpomalla".
kallistuksen vakaajan sisemmistä puslista ei helposti näy välystä mut todellisuus on toista
uuden ja vanhan ero!!!! ja tuosta johtui ainakin minun etupään kolina!!!
-MITO-: onko sulla kolmosessa iskarin yläpäässä löysää, jos otat siitä kiinni ja ravistat autoa? Kolmosen ja nelosen viat ei ihan suoraan ole vertailukelpoisia. Kolmosta pitäisi verrata ennemmin kakkoseen, jossa etupäästä menee takimmaiset puslat.
Edit: ei sitten mitään, jos nelosesta olet vaihtamassa.
Last edited by jmr on 3.4.2006 13:45, edited 1 time in total.
Kolmosessa ei oo mitään vikoja eikä kolinoita, on vielä kunnon tekoo verrattuna uuemmat golffit. Tohon IV golffiin pitäis viel noi kuvassaolevat osat varmaan vaihtaa..
taitaavat olla ihan hylly kamaa kun kävin laakkoselta aikoinaan ostamassa... se riippuu vielä vakaajan paksuudesta tais
muistaakseni olla 2 kokoa... 40€ puslat + uudet kiinnitysraudat