EI menny ihan normiajassa mutta paikoilleen saatiin ilman suurenluokan kämmejä

Muuten kaikki meni varsin helposti mutta jos hakee jotain edes hiukan vastustavaa / moitittavaa hommaa niin se oli asennusohjeen mukana tullut puskurin leikkaussabluunan hieman puutteellinen malli. Tai no ei sitä nyt ehkä puutteeksi voi sanoa mutta puskuria joutui veistämään ehkä ~2 cm korkeammalle kuin ohje kertoi
Yhtä kaikki, koukku ja osat on paikoillaan ja peräti valotkin pelaa

eikä edes jääny paljoa ylimääräisiäkään osia?? ( 4 kpl 10 mm pultteja ja vanha puskurin sisällä oleva tukirauta)
Ja nyt vaan pitäisi jaksaa käydä nykimässä kärryä ja tehdä vertailua kulutuksen suhteen entiseen ajokkiin eli Vw Golf 1,6 -00. Vanhalla ei tahtonut päästä alle 10 ltr / 100 km kärry perässä mutta saapa nähä mitä tämä uudempi sitten vie, veikkauksia?
edit: nykyinen auto 1,9 TDI pd (ATD), oisko 100 hp ja 240 nm?