Elikkä minkä verran kuuluisi olla etäisyys pyörän navasta lokarin kaareen (Edessä/takana) 3B Passat Variantin 1.8T Trendlinessä (vm 2000) jos alla on vakioalusta.
Omassani on ilmeisesti vakioalusta, mutta auto näyttää ainakin omaan silmään aika matalalta joten mietin olisiko siinä tehtaan sport-alusta. Edellinen omistaja kertoi kiinnittäneensä samaan huomiota jo Saksassa autoa hakiessaan v 2003, mutta myyjäliike (vw/audi-merkkiliike) sanoi alustan olevan vakio trendlinen alusta. Autolla ajettu 116tkm ja jouset ovat alkuperäiset. Rekisteriotteessa ei ole merkintää alustasarjasta eikä alusta tunnu ajossa mitenkään kovalta, saksalaisen jämäkältä korkeintaan.
PAssat 3B Variant alustan korkeus
Täytyy illalla mittailla. Ainakin omaan hanuriin 3B tuntui jämäkämmältä kuin 3BG, mutta mutu-mittarihan ei tunnetusti ole mikään paras mahdollinen...
Oli muutenkin ton oman ajettavuus iloinen yllätys ja ainakaan vielä ei ole tullut samanlasita oloa kuin edellisessä kulkineessa (B-Vectra) että alustasarja on pakollinen hankinta.
Oli muutenkin ton oman ajettavuus iloinen yllätys ja ainakaan vielä ei ole tullut samanlasita oloa kuin edellisessä kulkineessa (B-Vectra) että alustasarja on pakollinen hankinta.
Kyllä 3BG alusta ainakin on varsin jämäkkä vakioalusta, ainakin Ranskikseen verrattuna 
Joustot vaan on aika pitkiä ja kyllähän tossa kuitenkin semmosta laivamaisuutta on että alustaa pitää harkita vakavasti (eli minkähän sitä tilaisi)
Samaa korkeusasiaa muuten ihmettelin oman kohdalla, trendline myöskin. Tosin verrokkina on samassa pihassa oleva 4motion TDI, jossa ilmeisesti on korkeampi maavara.
Matalan oloinen toi oma on jokatapauksessa vakioalustaiseksi, ei sinällään siis madallustarvetta ole. Tukevampi alusta saa kyllä olla niin tietää mitä se auto tekee tienpinnan suhteen.

Joustot vaan on aika pitkiä ja kyllähän tossa kuitenkin semmosta laivamaisuutta on että alustaa pitää harkita vakavasti (eli minkähän sitä tilaisi)
Samaa korkeusasiaa muuten ihmettelin oman kohdalla, trendline myöskin. Tosin verrokkina on samassa pihassa oleva 4motion TDI, jossa ilmeisesti on korkeampi maavara.
Matalan oloinen toi oma on jokatapauksessa vakioalustaiseksi, ei sinällään siis madallustarvetta ole. Tukevampi alusta saa kyllä olla niin tietää mitä se auto tekee tienpinnan suhteen.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila