Edit: Muokkasin otsikkoa T:jmr
Siis ei v***u, miten joku voi olla noin hel....n tyhmä! Jotenki tästä tulee mieleen, että vaggine oli audi ja ratissa joku helvetin "tärkeä" n. 40-50 vuotias pukupelle?Vezques wrote:Juhannusruuhkassa Lahden kohilla 4 tiellä ylpeä vaggineen omistaja alkoi liikennepoliisiksi, ruuhka kun hidastui hän siirtyi kaistojen väliin hätävilkut päällä ja hidasti lisää porukoiden liikkumista.
Ei, joutuu sanomaan et ihan IV Variant Golf, kuski osu kyllä oikeaan ikäluokkaan.Clayman wrote:Siis ei v***u, miten joku voi olla noin hel....n tyhmä! Jotenki tästä tulee mieleen, että vaggine oli audi ja ratissa joku helvetin "tärkeä" n. 40-50 vuotias pukupelle?Vezques wrote:Juhannusruuhkassa Lahden kohilla 4 tiellä ylpeä vaggineen omistaja alkoi liikennepoliisiksi, ruuhka kun hidastui hän siirtyi kaistojen väliin hätävilkut päällä ja hidasti lisää porukoiden liikkumista.
Freezen wrote:...joku ajaa sitä kuuttakymppiä satasen alueella ja kun ei pääsee ohittamaan kun tulee autoja ja kuormaautoja vastaan. Heti kun tulee joku pikkanen pätkä missä on kaksi kaistaa yhteen suuntaan niin johan löytyy taas se kaasupoljin
Tähän on käytetty onnistuneesti lääkkeenä vakionopeudensäädintä ja neula tasan rajoituksen mukaan tai 5 allejmr wrote: Toisaalta silloin kun itsellä ei ole "kiirettä" minnekkään ja ajan kuitenkin mittarivirheen korjaten, niin ärsyttää suunnattomasti kun takalasista näkyy pelkkä toisen tuulilasi (ei konepeltiä, ei edes etuvaloja) ja koska taustapeili on suurentava, se se vasta ärsyttääkin.
Oon kans huomannu saman. Ootko törmänny meikäläiseen(tällä seudulla ylipäätään)? Kato tuolta galleriasta mikä auto mulla on.Viinikka wrote:Ja tuo ylöjärven soppeenmäen lävitse menevä tie, jossa on hidaste töyssyjä, niin ihmiset meinaa tulla takaluukusta sisään kun niihin jarruttaa.
Siinä on kummiskin 40 rajoitus.
Tänään taas ihmettelin ihan samaa, varsinkin kun ohittajalla oli tommonen 3-40km/h enempi vauhtia kun mulla. Olisi sekunnin-kaksi viivästänyt niin olisi jäänyt edes hajurako. Kuitenkin oli senverran vauhtia etten enää uskaltanut lähteä vierelle kiittämäänjmr wrote:Mikähän muuten on kun pitää moottoritiellä palata keulan edestä heti takaisin omalle kaistalle vaikka vasenta kaistaa on 2 km molempiin suuntiin vapaana?