Onko vinkkejä tuollaisen katkenneen M8-pultinjämän irroitukseen, josta on siis kanta katkennut?
Mieleen tulevat keinot:
- Hitsaa siihen mutteri
- Jos on jengaa näkyvissä riittävästi, niin pistä kaksi mutteria
- Pultinpoistoporalla vetämällä
Onko muita helppoja keinoja?
Katkenneen pultinjämän irroittaminen
Re: Katkenneen pultinjämän irroittaminen
Itse hitsaisin siihen mutterin tai toisen pultin kiinni. Riippuu tietysti millaisessa paikassa on, että pääseekö hyvin hitsaamaan?jmr wrote:Onko vinkkejä tuollaisen katkenneen M8-pultinjämän irroitukseen, josta on siis kanta katkennut?
Mieleen tulevat keinot:
- Hitsaa siihen mutteri
- Jos on jengaa näkyvissä riittävästi, niin pistä kaksi mutteria
- Pultinpoistoporalla vetämällä
Onko muita helppoja keinoja?
-Matsoni-
-Golf IV Variant PwD 1.9 -04-
-Golf IV Variant PwD 1.9 -04-
Meillä katkes eilen iskarin yläpäähän kuusiokolo. Hetken kun otti rauhallisesti ja kaiveli / naputteli pistepuikolla, katkennut kärki lähti vapaaksi ja sitten vain voimakkaalla magneetilla kärki pois tolpan päästä. Tuossa ainakaan ei olisi kannattanut hitsata, sillä silloin kärki olisi 100 varmasti ollut siinä lopunikää.
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
Poraaminen on kai yks vaihtoehto, tietty paikasta ja tilanteesta riippuu..Ainakin kun kävin huollattamassa Eberiä, niin kotelon aukaisussa katkesi 2 ruuvia ja vieläpä molemmat kahdesti..Ei auttanut kuin porata..Kolmas terä kesti..
Meinas mennä huoltokaverilla käpy ja käydä mun pussille, kun kulu aikaa niiden ruuvien irrotteluun..Mokoma korroosio!!
Ai, tuo poraaminen olikin tuossa jo..Noh, tulipahan kerrottua oma tarina..

Ai, tuo poraaminen olikin tuossa jo..Noh, tulipahan kerrottua oma tarina..

Peugeot 406 2.1 SVDT -96- [Suzuki GSX 650 F -08-]
http://koyhatratarit.kuvat.fi/
http://koyhatratarit.kuvat.fi/