Auton laskemisen riemua...

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
User avatar
MarkusK
Posts: 645
Joined: 1.12.2003 20:32
Location: Porvoo

Post by MarkusK »

Kirurgi: oletko saannut eteenpäin tuota pohjapanssarien valmistusta vai oletko hylännyt jo koko projektin?
kirurgi
Posts: 89
Joined: 21.1.2004 21:53
Location: Espoo
Contact:

Post by kirurgi »

joo wn olw unohtanut mutta on aikas kiirus!
se motonetin pohjapanssari mitä se oli € 160 niin ei ole kyllä paha kun vaan tietäs minkälainen se on.
RST:stä sen hinta varmaa tulee akselille €100-€200 riippuu vaan kuinka kauan sen tekoon menee aikaa.
yritys on kova saada yks aikaseksi. anteeksi!
Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi !!
Passat Variant 1.8I 20V -99
User avatar
MarkusK
Posts: 645
Joined: 1.12.2003 20:32
Location: Porvoo

Post by MarkusK »

Ok, ei sitä antaaksi tarvii pyydellä jos on ollut kiirettä.

Se Motonetin hinta on 132e (Golf IV). Eli aika halpa, jos se on vaan kunnollinen. Onko noita kukaan käynnyt katsomassa?
pasi1975
Posts: 25
Joined: 20.2.2004 11:50
Location: Helsinki

Post by pasi1975 »

Mun tietääkseni RST syö tavallisen pellin ja ainoa vaihtoehto joka todella toimii on joko musta pelti tai HST joka on muuten melko tyyristä...

Sitäpaitsi kun tavallinen pelti on tarpeeksi paksua ja sopivasti käsitelty ei se mätäne auton elinikänä.

-Pasi
Ikinä en enää osta ooppelia...
*2.0 GL Golf III variant -95*
kirurgi
Posts: 89
Joined: 21.1.2004 21:53
Location: Espoo
Contact:

Post by kirurgi »

Asia selvä eikun ostamaan Motonetistä pohjapanssari se on varmaa sitä mustaa peltiä (Kylmävalssattua) eikä todellakaan ole hinnalla pilattu. Se todellakin voi olla että Rst syövyttää kuten Alumiinikin.
Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi !!
Passat Variant 1.8I 20V -99
turpo kiisseli

Post by turpo kiisseli »

Muutaman vuoden materiaalitekniikkaa lukeneena voin sanoa, että...

1. Osta se RST plootu !
2. Asenna ruuvin reikien kohdalle muutama kerros kontaktimuovia tms. eristeeksi... jottei pääse kontaktiin pellin kanssa !
3. Jos asennus on sen kaltainen että tarvitaan läpivienti puslia, niin käytä muovisia puslia.

Eli eristä ne kaksi terästä toisistaan jalompi RST siitä tavallisesta mustasta plootusta !


BR
TDI
pasi1975
Posts: 25
Joined: 20.2.2004 11:50
Location: Helsinki

Post by pasi1975 »

Edelleenkin silti kysymys, onko tarvetta RST tavaralle, esim 5mm tai vaikka 3mm musta pelti ei todellakaan kovin nopsaan puhki ruostu.

Toki jos rahanpaskaa liikaa on niin suoraan vaan haponkestävää niin ei syö musta peltiä.

Toki eristämällä RST:n mustasta pellistä saadaan hyvä lopputulos.

-Pasi
Ikinä en enää osta ooppelia...
*2.0 GL Golf III variant -95*
Mikkis
Posts: 24
Joined: 21.11.2003 13:57
Location: Espoo

Post by Mikkis »

Amideus wrote:Jee, ei enää repsota muovit. Oli vaan lähtenyt kiinnikkeestä irti. Eikä edes ollu menny rikki. Säästi 160 euroa... :D
Mites Amideus millanen kiinnike noilla pohjamuoveilla on? Onko se vaan sellainen "napsauta-takas-paikalleen" systeemi? Summasin äsken tossa pihalla talven saldoa ja huomasin, että pohjamuovihan siellä repsottaa :x

Mutta ei ole kuitenkaan kokonaan lähtenyt irti, joten voipi olla samalla lailla irronnut kiinnikkeistä kuin teikäläisellä talvella :?:
User avatar
Ari-Matti Aho
Mr. VCF
Posts: 3092
Joined: 11.11.2003 0:19
Location: Kouvola
Contact:

Post by Ari-Matti Aho »

Sellaisella torx-ruuvilla se on kiinni. Ainakin se mulla repsottaa edelleen...Kahdesti laitettu jo kiinni...Ehkäpä nyt pysyy kun vaihtaa huomenna 18" rattaat alle... :D
VW T5 GP 2.0 DSG Tamlans '15
Mikkis
Posts: 24
Joined: 21.11.2003 13:57
Location: Espoo

Post by Mikkis »

Et Amideus satu muistamaan, että minkä kokoinen sen torx-meisselin pitäisi olla :?:
User avatar
Ari-Matti Aho
Mr. VCF
Posts: 3092
Joined: 11.11.2003 0:19
Location: Kouvola
Contact:

Post by Ari-Matti Aho »

en muista ulkoa...yritän tänään katsoa kun vaihdan renkaat...
VW T5 GP 2.0 DSG Tamlans '15
User avatar
Mika Viinikka
Posts: 1119
Joined: 13.11.2003 7:49
Location: Helsinki

Post by Mika Viinikka »

no niin nyt sattu mullekkin tossa lauantaina pikku juttu. tai muija sillon oli ratissa kun lährettiin kaverilta yöllä ajeleen kotiin päin ja sattu roudan vääntelemällä hiekkatiellä olemaan koko tien levynen kuoppa ja muija posotti siihen ja etuspoikka meni kahdesta kohtaa poikki. :cry: ei onneks menny kovin pahasti ja saa korjattua mut turhaa rahan menoa ja v*tutusta. tarvii kahtoo koska sen jaksaa ottaa irti ja korjauttaa/maalauttaa :evil:
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
sirkia

Post by sirkia »

viinikka: Ai jai!!!! Otan osaa!
Toivottavasti saat kuitenkin helposti kuntoon.
Taitaa kuitenkin tietää maalautusta?
Paljonkos sulla muuten olikaan madallusta?

Nää suomen tiet on nykyään todella huonossa kunnossa.
Ei tartte edes ajella hiekkateillä, kun pääteilläkin törmää järkyttävän kokoisiin reikiin. Saa olla ajaessa melkoisen tarkkana ja väistellä reikiä.

Tässä syy miksi olen ajatellu Passattiin vain 30mm madaltavaa satsia.
Ainakin edellinen Passatti tuli samaisella sarjalla tarpeeksi matalaksi ja tietä oppi tarkkailemaan ajaessaan.

t. Stefu
User avatar
jmr
Posts: 1980
Joined: 26.12.2003 17:29
Location: Lahti
Contact:

Post by jmr »

Täällä kuoppaisten teiden ja tuning-kerhojen luvatussa maassa kun kukaan ei uskalla kokeilla yhdistelmää: jäykkyys-säädettävät iskarit (esim. koni) ja vakiojouset tai tehdasmadallus -10 mm. Aina pitää laittaa auto wannabe-tonttiin, vähintään katu-uskottavuuden ja kavereiden takia. =)
Audi A6
Ex: VW Golf III Variant 1.9 TDi '97 AHU
User avatar
Mika Viinikka
Posts: 1119
Joined: 13.11.2003 7:49
Location: Helsinki

Post by Mika Viinikka »

sirkia: mulla on 40mm madallus satsi. kuoppa oli tosiaan tien levynen ja tuli ihan yllättäin ja kun pimeellä vielä ajeltiin. mulla on kyllä jo tiedossa yks joka vois tehdä hyvään rahaan sen ja vaatii melkein maalin viä päälle. kyllä sapettaa
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
samip
Posts: 90
Joined: 12.2.2004 10:26
Location: Kuopio

Post by samip »

Tavallaan OT:
Mainiosti on pärjätty pienelläkin maavaralla, kun ei oo lirpakkeet ja lärpäkkeet tiellä :wink:

Image

Huomaa vakaajatangon alapuolella oleva hinauskoukun jäänne. Mittakaavaa saa tuosta iskarin alapäästä. Valitan kuvanlaatua.
User avatar
miihkali
Posts: 933
Joined: 11.11.2003 9:07
Location: Siilinjärvi
Contact:

Post by miihkali »

ASIALLISEN MATALA!
- miihkali from Kuopio-

TeeDeeIiiPaku & avo Bemu
User avatar
jyrki
Posts: 499
Joined: 30.11.2003 20:37
Location: pieksämäki

Post by jyrki »

Tonnehan mahtuu vaikka mitä vielä väliin :lol: hehehheh
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
sirkia

Post by sirkia »

Moro,

Ajattelinkin ihan galluppi mielessä kysysä onko kenelläkään kerholaisista yli 30mm alustasarjoja?

Ja mikäli on niin onko matalien autojen kanssa ollut ongelmia?

Isehän tilasin tuon Eibachin 45-50mm madaltavan sarjan.
Rupesi kyllä jo hieman mietityttämään pääseekö autolla enää edes kotipihalle.

t. Stefu
User avatar
Mika Viinikka
Posts: 1119
Joined: 13.11.2003 7:49
Location: Helsinki

Post by Mika Viinikka »

no mulla ei ole ainaskaan viä muita ongelmia ollu kun se että muija pamautti oikeen huolella routineella hiekkatiellä etuspoikan poikki kahdesta kohtaa. ei menny onneks pahasti. tarvis vaan jaksaa repiä se pois ja kattoo mistä sais edullisen korjaajan/maalarin. vois viedä samalla ne ovien alareunojen listat uudelleen maalattavaks.
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
sirkia

Post by sirkia »

Moro,

hikäli liikut josksus Lojalla päin, niin suosittelen Colorpint Oy:tä.
http://www.color-point.net

Tekevät todella hyvää jälkeä ja hintaa voi pitää melko edullisena.
Kaveri maalautti liikkeessä Passatin alahelmat, listat ja koko takapuskuirin ja hinta oli 500€.

Itse maalautin Golfin listat ja puskureiden alahelmat n. 300€ hintaan.
Koko maalutukseni maksoi 500€, mutta siinä oli kaikkea muutakin.
mm. uusi bensatankin kansi ja sen maalautus ja muuta pikkuosaa.

Listojen ja alahelmojen osuus oli n. 300€

Ovat tasoittaneet röpelöt pinnat ja käsitelleet muovin siten, että maali myös pysyy niissä.

t. Stefu
User avatar
Mika Viinikka
Posts: 1119
Joined: 13.11.2003 7:49
Location: Helsinki

Post by Mika Viinikka »

jahas tank juu tarvii laittaa korvantaakse.
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
samip
Posts: 90
Joined: 12.2.2004 10:26
Location: Kuopio

Post by samip »

Kuskihan se auton niihin monttuihin ja kanttareihin vie, eli opetteluttaahan se kummasti tarkkailemaan tietä tarkemmin kuin vakioalustalla ajava. On yksinkertaisesti pakko. Tai jos tuota ei älyä heti tehdä, niin ehkä viimeistään sen 1. vahingon jälkeen.

Mutta mielestäni tuommosessa 50mm madalluksessa ei varsinaisia ongelmia ole vielä odotettavissa. Totuttelukysymyksiä.
sirkia

Post by sirkia »

Moro,

Edellinen Passattinkin kassa sai olla tarkkana jo 30mm alustasarjan kanssa.
Talvella alla ollut 16" 205/50 rengaistuskin oli tosin melko matala ja madalsi vielä entisestään.
Golffi tosin näytää niin korkealta, että arvelin tarvitsevan enemmän laskua :)

t. Stefu
sirkia

Post by sirkia »

Moro,

Olikos joku laittanut autoonsa sen Motonetin pohjapanssarin?
Mahtaakohan olla mistään kotosin?

t. Stefu
User avatar
MarkusK
Posts: 645
Joined: 1.12.2003 20:32
Location: Porvoo

Post by MarkusK »

Tuolla FFp:n keskustelussa on kuva siitä Volkkarin omasta peltisestä pohjapanssarista. Näyttäisi ihan asialliselle.
User avatar
Vesa-Matti Luoma
Posts: 251
Joined: 10.1.2006 15:19
Location: Helsinki

Post by Vesa-Matti Luoma »

Ekat lumet ja itäväylällä kun ajeli ni laahaus ääni alkoi kuulumaan. Tänään auto sulamassa, jos huomenna menis alle ja tutkailis. Toiv. ainoastaan kannakkeet irronneet, kun oli vain siitä keskeltä tipahtanut.
User avatar
Pasi Häkli
Posts: 5776
Joined: 13.7.2006 17:50
Location: Ulvila

Post by Pasi Häkli »

Itellä laahaa kans moottorin pohjamuovi jonkin verran jos ei oo lumiaura just ajanu edellä. Eikä madallusta ole kuin 34mm.
Mutta hyvin tolla on pärjännyt, ongelmia ei oo ollut yhtään. Toivottavasti on talven jälkeenkin vielä ehjä se pohjamuovi. Ei lumi niinkään häiritse, mutta sitten kun alkaa rekoista yms isommista autoista tippumaan jäisiä kokkareita niin sitten saa olla tarkkana..

Niin ja se IV Golffin lisävarusteena saatavana peltinen pohjalevy on kyllä asiallinen. Ajaa asiansa, on vahvaa tavaraa. Siihen autoon se ehkä kannattaa investoidakin, mieluummin kuin uusia öljypohjia kuukauden välein... Ainakin jos on tontissa.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
User avatar
MIKU
Posts: 447
Joined: 21.12.2004 10:35

Post by MIKU »

Mulla madallusta 50-60 mm golffissa eikä öljypohja kovin matalalla kulje.
Golf iv variant 1.6 -03
User avatar
Pasi Häkli
Posts: 5776
Joined: 13.7.2006 17:50
Location: Ulvila

Post by Pasi Häkli »

Kyllä niitä öljypohjia on ihmiset saanut paskaksi ihan vakioalustallakin, että koputa puuta vaan :wink: :lol:
Se siellä nimittäin heti ensimmäisenä kiinni ottaa...
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
passat mtm
Posts: 39
Joined: 25.9.2005 23:08
Location: turun tienoo

Post by passat mtm »

Ainakin passatissa ekana ottaa maahan kiinni nuo alimmaisten taaimmaisten tukivarsien ns. suojakupit. (voiko enää vaikeammin selostaa?)
Mulla on kärry madallettu powertech:n sarjalla noin 50 mm.
Tuli tuossa pari vuotta sitten ajeltua motaria täyspoka päällä Turusta Paimioon päin ja ennen Paimion suurta ylämäkeä siinä oli jonkin sotin "heitto" tiessä ja kun auto hieman niiasi alas ni johan löi (melkoisen!) kipinäsuihkun maailmaan...
Oli todella komeaa katsottavaa syksyisessä yössä 8)
Lopputulos seuraavana päivänä kun tutkin alustaa oli että, noista "suojakupeista" oli fiilaantunut melkoinen määrä metallia asfalttiin :lol:
yksinkertainen mut oon pärjänny
User avatar
mkaskine
Posts: 170
Joined: 6.9.2006 12:45
Location: Salo
Contact:

Post by mkaskine »

no niin, sit putos täälläkin pohjapannsari, ja ne molemmat :(

Noh onnex ei menny pahasti paskaks....hiukan sulattaa muovia jne...mutta kaikki ne orggis pultit millä panssarit on kiinni karkas ku hevoset laitumelta..

Pitänee vissiin kysellä mitä se sarja kustantaa...

BTW, vois olla ihan järkevää kyllä talveks hiuan nostaa tota autoa..vaikka joku 15-20mm
VW Golf III GT TDI +81kw, Garrett 1749va, PP502, Evry....
User avatar
Markku Duus
Posts: 369
Joined: 4.9.2006 17:03
Location: Kuopio

Post by Markku Duus »

Passatissa, kuten A4 audissa yleensä ekana ottaa tosiaan ne suojakupit maahan. Omalla maastoautolla ei sitä ongelmaa ole, mutta kaverin matalan liuhakalla diudilla parit kertaa kipinäsuihkut nähnyt :D

Ne kupit kyllä kestää aika kovaa osumaa, eikä ole milläsäkään. Hyvä niin...
VW Cross Touran 2.0 TDI -08 125kW
User avatar
-ville-
Posts: 175
Joined: 6.4.2004 18:07
Location: Lahti

Post by -ville- »

Lumimyrskyssä vanha Volvo täysin lumen peitossa oli ajaa kylkeen.. Piti väistää penkan kautta kolmion takaa tullutta Volvoa ja niinhän siinä sitten kävi, että pohja osui ties mihin... Auto pois penkasta takaisin tielle ja jo kolina kuuluu pohjasta. Ja ennen kuin ehtii ajatella mitään rosahtaa kunnolla. Auto lähikaupan parkkiin ja kävelylle tien penkkaa pitkin. Löytyy ihan hemmetin iso muovinen pala ja pohjapanssari repsottaa auton alle. Seuraavana aamuna varaosaliikkeen pikahuollon kautta töihin... Pohjapanssari yhdellä ruuvilla kiinni. Otetaan irti ja laitetaan ison muovisen osan seuraksi takakonttiin. Nyt kun tietäis mitä kaikkea sieltä on irti. Huoltomies varaosaliikkeessä oli sitä mieltä, että pohjalevyn kiinnikkeet on "kadonneet". Eli reissua Laakkoselle tietäis... Ja se ei oo varmaankaan halpa reissu :shocked
No varmaan voi tehdä niin, että ostaa Laakkoselta osat ja asennuttaa muualla. Ei tuu Laakkosen isoja tuntitaksoja... Onko kellään tietoa mitä ne kiinnikkeet kustantaa? Itse pohjapanssari on ilmeisesti ehjä. Vähän mutkalla kun roikkui auton alla, mutta ehjä joka tapauksessa. Kai sitä autolla kuitenkin uskaltaa ajella... On vaan varovainen jääkokkareiden suhteen jne, vai?

Varaosaliikkeen huoltomies sanoi, että se pohjalevy vaikuttaa myös moottorin lämpöihin... Eli ilmeisesti kun levyä niin saattaa joutua varautumaan lämmönheilahteluihin. Varsinkin diesel-autoissa ongelmaa olisi. En oo nyt itellä huomannut sellaista. Tuulilasi on kyllä sen jälkeen ollut jäässä sisäpuolelta joka aamu... Mystistä... :? :?

(Niin ja siitä Volvosta ei sitten saanut ees rekkarista selvää... Tuskinpa kuski sen lumikerroksen alta edes mua huomasi...)

V**uttaa kuin pientä oravaa jolla on pähkinöitä, mutta ei hampaita...
VW Golf Variant 1.6 -00
User avatar
-ville-
Posts: 175
Joined: 6.4.2004 18:07
Location: Lahti

Post by -ville- »

Edelliseen viestiksi jatkoksi, että parit sivumuovit oli sitten lentäneet metsään. Pohjapanssari oli ehjä. Uudet muovit ja pohjapanssarin kiinnitys + kaikki ruuvit + työ yhteensä 177 euroa Laakkosen pikahuollon kautta. Halvempi reissu kuin pelkäsin. Mutta oishan tuollekin rahalle voinut muuta käyttöäkin olla. No eipä mittään.. Toivottavasti nyt kaikki pysyy alla...
VW Golf Variant 1.6 -00
vinDIESEL
Posts: 51
Joined: 5.3.2008 20:23

Post by vinDIESEL »

Onkos 3B passattiin saatavilla metallista pohjapanssaria?
Slamitilla oli golffiin ja muihin VAGeihin mutta ei passattiin.
Passat variant 1,9TDI 4Motion -99 81kwAVG
Kimmo H.
Posts: 375
Joined: 20.10.2007 11:40
Location: Turku

Post by Kimmo H. »

Kupari wrote:Itelle olen ostanut jo taaksekkin, mutta ei ole saanut laitettua paikoilleen. Pitäs kyllä laittaa, ku on jo nyt kiven iskeymiä ja joka pesussa saa pestä pikeä pois puskurista.
Tuo on kyllä totta. Itselläkin hankintalistalla läpät joka nurkkaan. Auton värinä kun on vielä fiksusti musta niin pesun jälkeen ei tarvi ajaa kuin pari kilometriä niin on jo kuskin ovi puoleenväliin asti ihan harmaanruskea. Kymmenen kilometriä lisää niin on jo takaovetkin :roll:

Ja tämä kaikki talvirenkailla, kesällä kun tulee uudet vanteet hiukan miehekkäämmällä ET:llä niin ne vasta kaiken paskan sinkoaakin sieltä rengaskotelosta suoraan kylkeen.
Golf GT Variant -94 2E
User avatar
DJDH
Posts: 1794
Joined: 31.7.2006 21:38
Location: Espoo

Post by DJDH »

Mie ajattelin repiä ne alkuperäset läpät pois ja laittaa 3mm kumimatosta uudet siistimmät ja pienemmät läpät tilalle. Renkaat tulee sen verran ulos, että reuna on läpän ulkopuolella. Eli läpistä ei edes ole mitään hyötyä. Tai onhan se kiva ajella kaupungilla kun porukka kääntyy kattomaan aina kun ajaa hidastetöyssyn yli, läpät nimittäin raapii mukavasti. Eipä niitä edes taida olla enää paljoa jälellä. Suuremmissa hidasteissa sitten raapii jo panssarikin kiinni.
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
Kimmo H.
Posts: 375
Joined: 20.10.2007 11:40
Location: Turku

Post by Kimmo H. »

Ja joskus ottanut joku muukin kiinni -> "Pohjapanssari ja uusi öljypohja" :lol:
Golf GT Variant -94 2E
Osku.T
Posts: 1024
Joined: 20.1.2008 20:35
Location: Vantaa/Rovaniemi

Post by Osku.T »

DJDH wrote:Mie ajattelin repiä ne alkuperäset läpät pois ja laittaa 3mm kumimatosta uudet siistimmät ja pienemmät läpät tilalle. Renkaat tulee sen verran ulos, että reuna on läpän ulkopuolella. Eli läpistä ei edes ole mitään hyötyä. Tai onhan se kiva ajella kaupungilla kun porukka kääntyy kattomaan aina kun ajaa hidastetöyssyn yli, läpät nimittäin raapii mukavasti. Eipä niitä edes taida olla enää paljoa jälellä. Suuremmissa hidasteissa sitten raapii jo panssarikin kiinni.
Sama juttu siitä kuuluu aika karmee ääni ku läpät raapii.Ite ilen kan miettiny kumisia tai lyhennän noita
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Jep. Viime kesänä pelästytti roiskarit aikas hyvin ku olin just laittanu auton tonttiin (edest n.5 cm, takaat 3cm), ja ekaan jyrkempään mutkaan vähän reippaammin ja RAAAAPS.

Nykyään ei raavi kiinni ku on maasto korkeudessa.
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
hb81
Posts: 11
Joined: 3.12.2007 9:32
Location: Järvenpää

Post by hb81 »

...olin just laittanu auton tonttiin (edest n.5 cm, takaat 3cm)...
Kai tuo on sitten maavara eikä madallus määrä 8)
VW Golf iv variant 1.6 -03
VW Golf 1.8 GTi 16v -89

www.TQ-Tuning.com
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

hb81 wrote:
...olin just laittanu auton tonttiin (edest n.5 cm, takaat 3cm)...
Kai tuo on sitten maavara eikä madallus määrä 8)
Kyl toi ihan madallus määrä on. :D tollanen se oli viime kesänä :arrow: http://irc-galleria.net/view.php?nick=T ... d=62459312
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
Kimmo H.
Posts: 375
Joined: 20.10.2007 11:40
Location: Turku

Post by Kimmo H. »

^ Ja tossa tänä talvena? :lol:
Golf GT Variant -94 2E
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Jotakuinkin näin :lol:
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
Kimmo H.
Posts: 375
Joined: 20.10.2007 11:40
Location: Turku

Post by Kimmo H. »

Kyllähän tuosta madalluksesta näkee jo korvallakin, ettei se kovin hurjaa ratin kääntelyä vaadi että läpät raapii maata. Tai sitten pitää olla jo _tosi_ jäykkä alustasarja :lol:
Golf GT Variant -94 2E
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Ens kesänä jos pääsis vähän alemmas vielä. :lol: ja ottais noi roiskarit pois.
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
User avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Posts: 2578
Joined: 18.1.2005 23:45
Location: Kauhava

Post by Tero Paalanen »

Itte otin muutaman sentin soirot pois noista roiskeläpistä.
Ei raavi enää jatkuvasti, välillä saattaa vähä raapaasta mutta sen kans pystyy kyllä elämään.
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
Osku.T
Posts: 1024
Joined: 20.1.2008 20:35
Location: Vantaa/Rovaniemi

Post by Osku.T »

MIKU wrote:Mulla madallusta 50-60 mm golffissa eikä öljypohja kovin matalalla kulje.
itellä samat lukemat muistaakseni ku Mikulla
User avatar
Pasi Häkli
Posts: 5776
Joined: 13.7.2006 17:50
Location: Ulvila

Post by Pasi Häkli »

Passatissa ei onneksi tuo öljypohja oo niin vaaravyöhykkeellä kuin golffissa.
Ei silti on niitäkin ihmiset saanut rikki.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Locked