Ei taida vanhoja laakereita saada mitenkään ehjänä irti... Ainakaan itse en ole koskaan saanutDJisotela wrote:Ja vanhat laakerit + muut käy suoraan.

Mistä puljusta löytyi noin halvalla?Jouni wrote:Kannattaa selata myös netistä saksan hintoja. Yleensä nuo zimmermannin reikälevyt eteen noin 100 eur ja taakse 80 eur, sekä postikulut kotia tuotuna 30 eur. Itelle makso golfiin eteen 312mm ja taakse 256mm kotia tuotuna 220 eur.
Miksen löydä noiden kokoja mistään? Löytyy monia VAG-levyjä muttei kokoa. Löytäiskö joku viksumpi mulle sieltä Motonetin sivuilta levyt eteen ja taakke..?Pasi H. wrote:Motonetti myy noita Aten Powerdiskejä hyvään hintaan. 280mm on koko.
288mm ei saa, mikä on 3BG Passatin vakiokoko.
Tota loskakeli hommaa jäin miettimään, mutta en keksinyt?Timppa wrote:Ainakin omasta mielestäni tuo oli ihan rahanarvoinen sijoitus-> varsinkin kun loskakeleillä pitäisi noiden toimia paremmin.
Siinä uskossa itsekin olen että jarrupaloilla on suuri merkitys, yhdistettynä tietysti laadukkaisiin levyihinMicco wrote: Tämä ongelma poistui Zimmermannin levyillä ja Ferodon jarrupaloilla. Ferodoa ja Zimmermannia käytössä nytkin. Voihan se olla, ja varmaan onkin, että suurempi merkitys on jarrupalan materiaalilla kuin levyillä. Mutta itsekin olen siinä uskossa, että rei'itetyt/ uritetut levyt vois poistaa vettä/likaa levyn pinnasta jonkun nanosekunnin nopeammin.
Jos/kun sulla varmaan on irroitettavat satulankannakkeet, niin voin lämpimästi suositella 6L Ibiza Cupra R:n jarruja. Kyseessä on eteen AP Racingin 4-mäntäiset satulat, joissa on kiinteät satulankannakkeet. Käy vag:in omien 312*25mm levyjen kanssa ja menee suoraan paikalleen olka-akseleihin, jos tosiaan vaan kannakkeet on irroitettavat.Slantsix wrote:Mitkä isommat jarrut käy tohon Vr6 syncroon, nyt on 288edessä ja 239 takana, mielellään suht bolt on.