Mulla voi säätää puhalluksen nopeutta tilassa kuin tilassa. Näillä keleillä tuleekin pidettyä asteikolla 5-6/7 jotta puhallusta tulee riittävästi.Kupari wrote:Jos paat climassa (ainakin mulla) puhalluksen pelkästään tuulilasille, niin tasan ei puhallusnopeutta voi säätää ku on tai off..Ja kompurastakin ole puhe just näillä keleillä ku se ei ole päällä oli säädöt miten tahansa...
Mulla on kyllä varmaan joku ihan spesiaali kytkis eberin ja climan välillä kun auto käynnissä käyttää eberiä niin tuntuu, että puhallin saa ohjausjännitteen tuplana ja puhaltaa kuin viimeistä päivää. Muuten kaikki pelittää ok. Joku eber-kytkis-ekspertti vois sanoa missä vika niin voisin korjata asian. Kun auto on käynnissä ja eberi päällä niin climassa ei lue sitä jotain tekstiä. Voiko tästä päätellä jotain?kahe wrote:Kalehan voi vielä kertoa miten sillä humistaa turbo nopeudella clima kun eberi on päällä.
Ja mä olen ymmärtänyt, että ennemmin kannattaa se suurempi ottaa, sillä siinä on isompi vesipumppu, joka kierrättää nestettä paremmin. Oma ei ainakaan lämpiä näillä noin -5 keleillä alta 20 minuutin normaalilämpöön. Volkkarin mittarihan nousee 90 asteeseen jostain 60 asteesta todellista, mikä ei siis tarkoita vielä moottorin normilämpöä. Ja pudottaahan tuo tehonsa puoleen, kun nesteen lämpö saavuttaa tietyn lämpötilarajan, jota en nyt muista ulkoa. Eikös 10 minuuttia ole vielä liian lyhyt käyttöaika muutenkin karstoitumisen kannalta? Parin minuutin päästä lähtee vasta sisäpuhallin päälle, ainakin minulla.TerZi1982 wrote:useimmat on mulle sanonu että pienempi niin toimii paremmin ku tekee töitä enempipysyy puhtaampana... ja kyllä näillä keleillä 10-15 minsaa niin on lämmöt on jo normaalissa kun se pöhisee