Aluksi tervehdys kaikille..eli ainakin teille, ketkä luette tän viestin:) Hommasin tossa vajaa viikko sitten otsikon mukaisen ajopelin ja tällä hetkellä ainut murhe on, että vakkari puuttuu. Kovasti olisin sitä hommaamassa ja mitä näitä foorumeita oon lukenut niin kaksi tapaa olisi. Laakkoselle soitto ja ajanvaraus..kävisi helposti ja kustantaisi 250< ja toinen, että ostasi viiksen, kaapelin ja hommaisi vag-comin. Ajatellen jälkimmäistä vaihtoehtoa kysymys kuuluukin, että onko kyseisessä autossa kaasu sähköllä vai vaijerilla?
Kiitos jo etukäteen vastauksista;)
Passat 00´ 2.8 4motion vakkari
- Markku Duus
- Posts: 369
- Joined: 4.9.2006 17:03
- Location: Kuopio
Ainakin toi EPC valo palaa virrat päällä. Pitää tutkia loman jälkeen tarkemmin.
Huomenna lievä kestotesti passatille, kun pitäs ajaa 820km Lappiin ja ton takia olis ollu se vakkari ihan jees. Piti käydä myös rengaskaupassa. Näköjään on eroa automyyjän suusta hyvät renkaat ja sitten oikeasti hyvät renkaat. Alla oli hakkapeliitta 2:set, näytti ihan pintaakin olevan ja muutama nasta puuttui, mutta esim kiertoliittymissä puski paljon. Nyt tarttu mukaan hakkapeliitta 5:set 195/65/15 koossa ja ainakin äkkiseltään n.168%:sesti parempi pito, myöskään puskemaan en äkkiseltään saanu.
Huomenna lievä kestotesti passatille, kun pitäs ajaa 820km Lappiin ja ton takia olis ollu se vakkari ihan jees. Piti käydä myös rengaskaupassa. Näköjään on eroa automyyjän suusta hyvät renkaat ja sitten oikeasti hyvät renkaat. Alla oli hakkapeliitta 2:set, näytti ihan pintaakin olevan ja muutama nasta puuttui, mutta esim kiertoliittymissä puski paljon. Nyt tarttu mukaan hakkapeliitta 5:set 195/65/15 koossa ja ainakin äkkiseltään n.168%:sesti parempi pito, myöskään puskemaan en äkkiseltään saanu.