Jakohihnan vaihdosta

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Jakohihnan vaihdosta

Post by Tero Tanninen »

Juu eli jossain vaiheessa on tulos eteen jakohihnan?? vaihto. Varmaan sit samal ku vaihtaa öljyt ja suodattimetkin.
Vaikeaako? vinkkejä, ohjeita, vai suosiolla korjaamolle.
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
User avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Posts: 2578
Joined: 18.1.2005 23:45
Location: Kauhava

Post by Tero Paalanen »

Jos työkalut pysyy edes jollaki tapaa käsissä ni on aika simppeli juttu. Alle tunnin homma.
Kiristin kannattaa vaihtaa samalla.
Vesipumppua jotkut suositteloo vaihdettavaks samalla mut ainaki omien kokemuksien mukaan kestää +300 tkm.
Kampiakselin päässä olevan siimapyörän kuusiokolo pultit oon muutamassa tapauksessa joutunu avata väkivalloin joten kannattaa varautua et tarvii ne uudet. Normipultti ei sinne käy vaa pitää olla kuusiokolo tai torx-kantainen pultti.
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Eiköhän noi kalut näpeissä pysy. Vähän kaiken laist hommaa kuitenki tullu tehtyä. Saako noi siimapyörän pultit pyssyllä auki vai onko ahdas paikka? Samal kysyn tota ku Matka/trippi/ huolto näyttö jämähti huolto kohtaan. Akun napa irti vaan vai?
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
User avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Posts: 2578
Joined: 18.1.2005 23:45
Location: Kauhava

Post by Tero Paalanen »

Kyllä ne siimapyörän pultit saa ammuttua pulttipyssyllä auki ku vaa ottaa renkaan pois.
Itte aina tehny ton jakopää rempan ilman nosturia ni joutuu apparin puoleisen etupyörän ottaa irti jo senkin takia.
Eri asia onki sitte kuinka ruostuneet ne kuusiokolo pultin päät on.
Omalla kohdalla olivat nii heikolla hapella et avain pyörähti heti tyhjää.
Jos ne muljahtaa ni itte ainaki oon irrotellu ne siten et oon porannu sitä kuusiokolon kantaa hivenen syvemmäksi(6mm pora)
Ja sitte vaa vääntänyt ne auki vastakierretapilla.
Joudut myös irrottaa vesipumpusta siimapyörän. On kans kuusiokolo pulteilla kiinni. Niitä ei pulttipyssyllä pääse avaamaan.

Tohon mittaristoon vois ensiapuna kokeella juurikin tota akunnavan irrootusta.
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Ei viittes irrottaa akun napaa.. Menee soittimest muisti..

On noit piukkoja pultteja tuulu jo vastaan. Takaiskarin alapultti oli "kohtalaisen" piukas sillon ku vaihdoin alusta sarjan alle.
Meni 20 min. et sai auki. :evil:

Joo ei oo mullakaan nosturi mahdollisuutta. Pihas tunkilla vaan ylös.. Yhden kytkin rempankin tehny sillä tyylillä. :lol:
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Minkäs hintanen marmoritiskilla mahtaa olla vesipumppu? joo joo, soita ja kysy...
Motonetissa oli kolmea erilaista tarjolla. Ei viittis ostaa "sikaa säkissä".
Viikonloppuna pitäis tehä jakopää remppa ja aattelin ton pumpun vaihtaa samalla.

Kannattaako hihnapyöriä vaihtaa samalla? Kuluuko ne mihkää. Ajettu yli 270tkm.
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
User avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Posts: 2578
Joined: 18.1.2005 23:45
Location: Kauhava

Post by Tero Paalanen »

Itte en niitä hihnapyöriä vaihtaasi.
Ne jakopään hammaspyörät vaihtaasin sitte jos ne näyttääs oikeen huonoille.
Minä en ainakaa oo ikinä nähny et ne hammaspyörät olis vaihdon tarpeessa.

Muistelisin että jossain on moitittu noiden tarvike pumppujen kestoa.
Orkkis vesipumppu ainaki tuntus kestävän ihan hyvin.
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
User avatar
Tero Häkli
Posts: 1723
Joined: 23.5.2006 2:24
Location: Nakkila
Contact:

Post by Tero Häkli »

varaa suoraan aikaa ainakin tuplaten enempi ku toi tunti jos et oo ennen sitä vaihtanu.... noitten pulttien kans voi mennä melkein sen verran jos ei kunnon työkaluja oo niitten aukomiseen =) saatika se pahin homma joka kotirempas eli työkalujen ettiminen, toi silti muuten tosi simppeli homma.kato se virranjakajan pyörä kunnolla... useita tuotu töihin mulle ku on se laitettu pieleen ja ihmetellää ku ei käy kunnolla. turhaa sitä vesipumppua vaihtaa ku ei jakohihnalla oo
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
maastis
Posts: 195
Joined: 10.12.2007 20:05
Location: vaasa

Post by maastis »

mulla olis sama homma edes kunhan ilimat lämpiää.. mites sen jaon saa kohilleen? onko merkit siellä tms...
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Joo aikaa varaan reilusti. Ja haen avuks kirjastosta viel korjausoppaan. Voi siitäkin olla jotain hyötyä jos sattuu unohtaa jotain..
Eiköhän noita työkaluja tule otettuu mukaan ihan tarpeeks...
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
User avatar
Tero Häkli
Posts: 1723
Joined: 23.5.2006 2:24
Location: Nakkila
Contact:

Post by Tero Häkli »

laitan huomenna vaikka autodatasta ohjeet tänne ei oo omalla koneella kunnollista suomenkielistä mut töis on uusin versio siitä
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Minkäs kokosen qsiokolo avaimen tarttee tohon siimapyörän pulttiin? Olis toi varmaan selvinny korjausoppaasta (ostin sellaisen), mut ei jaksa enää mennä autolle..
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
User avatar
Tero Häkli
Posts: 1723
Joined: 23.5.2006 2:24
Location: Nakkila
Contact:

Post by Tero Häkli »

6mm jos en paljoo valehtel
tosa kuvaa jos tarvetta
Image
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Uus hihna on koneessa. Aikaa meni 4,5 tuntia, mistä ohj.tehostimen pumpun kans melkein 2. Ku en heti älynny ottaa suoraan sitä siimapyörää pois.
Ois kannattanu vaihtaa vesipumppu samalla. Tai ainakin hihnapyörä -> http://i252.photobucket.com/albums/hh6/ ... 008001.jpg

Noh, joskus myöhemmin sit. Tänään vielä sytytys pitää säätää kohilleen.

Ja kiitokset kaimoille vinkeistä ja neuvoista.
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
User avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Posts: 2578
Joined: 18.1.2005 23:45
Location: Kauhava

Post by Tero Paalanen »

Mikäs vika tuossa vanhassa hihnapyörässä on?
En ainakaa ton kuvan perustella nähnyt siinä mitään vikaa.
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
User avatar
Tero Häkli
Posts: 1723
Joined: 23.5.2006 2:24
Location: Nakkila
Contact:

Post by Tero Häkli »

juu tommonen se kuuluu olla.... urapuoli kerran pyörii tota vasten
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Eikös siinä kuuluis olla samanlaiset urat ku laturissa?? Jos toi parempi kuva -> http://i252.photobucket.com/albums/hh6/ ... 022008.jpg
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
User avatar
Tero Häkli
Posts: 1723
Joined: 23.5.2006 2:24
Location: Nakkila
Contact:

Post by Tero Häkli »

ei kuulu... sen kuuluu olla tasanen
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Aika kummallinen... Muistaakseni kaikki tähän mennessä näkemäni hihnapyörät on ollu urallisia...
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Tähän hommaan liittyen, pientä tehon ja väännön puutetta havaittavissa alle 3000 kierroksen. Mites toi sytytys ku sitä eitaida saada ite säädettyä kohilleen. Pitääkö ottaa hihna viel irti ja laittaa merkit just kohilleen??
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
User avatar
Tero Häkli
Posts: 1723
Joined: 23.5.2006 2:24
Location: Nakkila
Contact:

Post by Tero Häkli »

llaita kampiakselin merkki kohalleen ja kato että virranjakajan pyöriä osuu siihen merkkiin... se menee helposti pieleen ja kone käy kummiskin ihan ok... sytytystä pääsee kyl säätämään ainakin testerin kanssa, lukitaan koneen "säätö" ja sit ihan normaalisti virranjakajalla säätämällä kohillee ja sit "lukitus" koneella pois...
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Täytyypä tota kokeilla nyt viikonloppuna. Vittumaista ajaa ku ei kone väännä alhaalta yhtään. Ja nykäsee aina ku painaa kaasua..
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
User avatar
Mataho
Posts: 32
Joined: 28.12.2007 13:07
Location: Nuse
Contact:

Post by Mataho »

2.0 koneesta ei pysty virranjakajaa kääntämällä säätämään sytytystä, jakaja on "lukittu" siihen asentoon missä se on. Apuakseli on laitettava juuri oikeaan asentoon.
Se on ihmisen tekemä
Passat Variant 3A VR6 syncro Exclusiv -95
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Kattelin et tos apuakselissa oli jotain merkkejä mitkä ei ollu kohillaan. Mut en uskaltanu lähtee pyörittelee sitä ku en tienny mitä se tekee.. (jos mitään)
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
User avatar
Tero Häkli
Posts: 1723
Joined: 23.5.2006 2:24
Location: Nakkila
Contact:

Post by Tero Häkli »

kyllä omasta ainaki sai säädettyä.... 2.0 gti 8v, 2E koneinen
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Mataho
Posts: 32
Joined: 28.12.2007 13:07
Location: Nuse
Contact:

Post by Mataho »

Sorry, ei tullut täsmennettyä, tämä "lukittu jakaja" tuli ADY ja AGG koneisiin, jolloin ruisku muuttui Simos " tyypiksi.
Tais viimeiset 2E moottorit tulla -94.
Se on ihmisen tekemä
Passat Variant 3A VR6 syncro Exclusiv -95
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Näin ainakin Autodatan mukaan. Mut kumpi kone mulla on, ADY vai AGG? Mistä erottaa?
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
User avatar
Tero Häkli
Posts: 1723
Joined: 23.5.2006 2:24
Location: Nakkila
Contact:

Post by Tero Häkli »

vanhemmassa on ilmamäärämittari sitä vanhaa mallia, läppä... uudemmas on kuumalanka eli semmonen putkenpala mihin menee se liitin... koneen ja ilmanputsarikotelon välissä siis, tosta ainakin näkee helposti...
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

No nii. Nyt on kone kunnossa. Aikamoinen ero. Nyt on taas ilo polkee laatikkoa.

http://i252.photobucket.com/albums/hh6/ ... 008002.jpg <- tommonen löytyy heti vv-suodattimen jälkeen. Eli onkos stoi nyt se uudempi? AGG?
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
User avatar
Tero Häkli
Posts: 1723
Joined: 23.5.2006 2:24
Location: Nakkila
Contact:

Post by Tero Häkli »

uudempaa ainaki... jakohihnasuojan päälläkin lukee se konetyyppi.. tai sitte huoltokirjan ekalla sivulla... tai takaluukun pohjassa ;)
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tero Tanninen
Posts: 283
Joined: 30.5.2007 19:42
Location: Salo

Post by Tero Tanninen »

Huoltokirjaa ei oo, takaluukun tunnistelätkä tais mennä vibrolla piiloon. Jakopään kotelosta en olekkaan katsonu vielä..
-05 Golf variant 1.9TDI Pacific
User avatar
HarriV
Posts: 339
Joined: 18.3.2005 16:54
Location: Kuopio

Post by HarriV »

Tuli tänään käytyä laakkosella kyselemässä hintaa tuolle jakopään remontille. Pelkäsin vähän kun lueskelin netistä että rahaa menis 1000€. Onneksi 550€ selvii tuosta hommasta.
User avatar
Nixu
Posts: 387
Joined: 4.10.2007 10:32
Location: Hyvinkää

Post by Nixu »

Eikös Golf iv 1.6 bensa 77kw ole kone ketjulla?Käsitys vaan ollu että olis pelkästään diisseleissä remmi??
Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996

Golf IV Variant 1.6 2002

Touran 2.0 EcoFuel 2008

Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
Kimmo H.
Posts: 375
Joined: 20.10.2007 11:40
Location: Turku

Post by Kimmo H. »

Hihnalla ne kaikki IV-koriset on.
Golf GT Variant -94 2E
User avatar
MIKU
Posts: 447
Joined: 21.12.2004 10:35

Post by MIKU »

Ja 16 venttiilisissä peräti 2 remmiä :)
Golf iv variant 1.6 -03
User avatar
Nixu
Posts: 387
Joined: 4.10.2007 10:32
Location: Hyvinkää

Post by Nixu »

Sitten kymysystä,että kuinkas iso homma on vaihtaa jakopään hilppeet V6 moottoriin?Mitä pitäisi ottaa huomioon vaihdettaessa,vinkkejä ym..?

Tilaa nyt ainakin tuntuisi olevan sen verran,että mahtuu kädet melko hyvin tekemään töitä yläpuolelta ja alapuoleltakin pääsee käsiksi pohjasuojat irroittamalla..

Vähän tihkuutellut kiristäjän stefa öljyä ja siihen ei sitä työkalua saa mistään,että saisi vain ne tiivisteet vaihdettua niin pakko laittaa koko jakopää sitten kerralla :?
Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996

Golf IV Variant 1.6 2002

Touran 2.0 EcoFuel 2008

Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
User avatar
Pasi Häkli
Posts: 5776
Joined: 13.7.2006 17:50
Location: Ulvila

Post by Pasi Häkli »

^ Ei sieltä väleistä kannata alkaa tekemään, koko keula irti vaan niin on mukavasti kaikki esillä.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
User avatar
Nixu
Posts: 387
Joined: 4.10.2007 10:32
Location: Hyvinkää

Post by Nixu »

Pasi Häkli wrote:^ Ei sieltä väleistä kannata alkaa tekemään, koko keula irti vaan niin on mukavasti kaikki esillä.
Jep.
Täytyy käydä vielä kysymässä tutulta asentajalta,josko hän viitsisi vaihtaa hilppeet.
vanhaan iv golffiin vaihtoi muutama vuosi sitten ja maksoi töineen/osineen 200e vaihto..
Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996

Golf IV Variant 1.6 2002

Touran 2.0 EcoFuel 2008

Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
User avatar
Sami Jalonen
Posts: 3084
Joined: 18.3.2007 19:13
Location: Hyvinkää
Contact:

Post by Sami Jalonen »

Saako 3B:ssä keulan samalla tavalla "huoltoasentoon" ku BG:ssä?
User avatar
Tero Häkli
Posts: 1723
Joined: 23.5.2006 2:24
Location: Nakkila
Contact:

Post by Tero Häkli »

kyläh, tosin siinäkään ei huoltoasentoon kannata laittaa vaan nyppiä koko paska irti ;)
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Nixu
Posts: 387
Joined: 4.10.2007 10:32
Location: Hyvinkää

Post by Nixu »

Aikamoinen homma varmaan purkaa koko keula atomeiksi?Mitenkäs ilmastointi tykkää,jos puretaan kaikki pois keulalta.Joutuu vissiin täyttämään uudestaan yms..?
Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996

Golf IV Variant 1.6 2002

Touran 2.0 EcoFuel 2008

Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
User avatar
Pasi Häkli
Posts: 5776
Joined: 13.7.2006 17:50
Location: Ulvila

Post by Pasi Häkli »

Sen ilmastoinnin kennon saa letkujen varassa siirrettyä sivuun, ei tarvi tyhjentää. Pienempi homma se on koko keula purkaa kuin tehdä sieltä välistä. Ainakin omasta mielestä.

Eikä se nyt NIIN iso homma ole.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
User avatar
A.Leskelä
Posts: 149
Joined: 12.12.2008 12:27
Location: Oulu

Post by A.Leskelä »

Komppaan pasia!

Paaaaljon helpommalla ja nopeammalla selviät 3Bertan jakopäästä kun purat keulan edestä. Puskuri on 5min ja pois, ilmastoinnit hilut ja syylärit lähtee vaivattomasti edestä.
3B Passat Variant 1.9TDI -98
User avatar
Nixu
Posts: 387
Joined: 4.10.2007 10:32
Location: Hyvinkää

Post by Nixu »

Ok homma.Näinpä se sitten pitää tehdä :)

Pitääpä alkaa ensiviikolla selvittelemään tarvittavia osia,niiden hintaa ja asennusta.Kiitoksia neuvoista!
Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996

Golf IV Variant 1.6 2002

Touran 2.0 EcoFuel 2008

Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
User avatar
AjH
Posts: 3160
Joined: 31.8.2006 14:36
Location: Nokia

Post by AjH »

Niin eihän niitä siis nosteta kokonaan pois tieltä vaan ne tulevat korista irti eteenpäin mukavan pätkän ja se lisätila helpottaa hommaa kyllä ihan mukavasti. 3BG keula on vähän eri rakenteella etten ala enempiä arvaileen 3B keulasta, mutta 3BG hommassa pari kierretankoa olikohan M8 niin saa sen palkin mukavasti roikkumaan tuen varaan. 3B palkki lähteekin kokonaan irti ettei siitä ole haittaa.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
User avatar
Tero Häkli
Posts: 1723
Joined: 23.5.2006 2:24
Location: Nakkila
Contact:

Post by Tero Häkli »

^ on juur paljo helpompaa ottaa pois kokonaan tieltä... ei kannata jättää eteen ku niin helppo nyppiä pois, b ja bg aika liki sama homma...
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
AjH
Posts: 3160
Joined: 31.8.2006 14:36
Location: Nokia

Post by AjH »

Niin miten sä ne kennot nostat pois tieltä tyhjäämättä ilmastointia? Syyläri tietysti lähtee kun nesteet kuitenkin on ulkona että saa vesipumpun vaihdettua.
Ja toisaalta, ei ollut mitään ongelmaa mahtumisten kanssa kun otettiin se 15cm eteenpäin ja kenolleen toi nokkapala kennoineen.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
User avatar
Pasi Häkli
Posts: 5776
Joined: 13.7.2006 17:50
Location: Ulvila

Post by Pasi Häkli »

Siirtää sen vaan sivuun letkujen varassa. Kiinnikkeet irti että sen ilmastoinnin kennon saa irti syyläristä ja siinä joutuu semmosen kierähdyksen tekemään että se taittuu sinne apukuskin puolelle. Passatissa se on helppo kun letkut on vielä samalla puolellakin, sen voi niputtaa vaikka apukuskin renkaaseen/ylätukivarteen kiinni mustekalalla. Niissä autoissa missä letkut on molemmilla puolilla kennoa niin kääntää sen auton alle ja niputtaa johonkin kiinni, ettei vedä sitä solmuun autoa laskiessa nosturilla tms.

Ihan aikuisten oikeesti, kun noita hommia tekee työkseen niin huomaa, että enemmän purkamalla säästää kumma kyllä aikaa, omia hermoja ja työ helpottuu.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
User avatar
AjH
Posts: 3160
Joined: 31.8.2006 14:36
Location: Nokia

Post by AjH »

Jaajoo toi auton alle taittaminen ei vaan tullu mieleen kun omassa tallissa ei ole tota nosturia käytössä :roll:

Se on kyllä totta, muussakin kuin autorempoissa, että enempi purkamalla lopputulos on monesti parempi eikä aikaa juurikaan kulu enempää.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
User avatar
Pasi Häkli
Posts: 5776
Joined: 13.7.2006 17:50
Location: Ulvila

Post by Pasi Häkli »

AjH wrote:Jaajoo toi auton alle taittaminen ei vaan tullu mieleen kun omassa tallissa ei ole tota nosturia käytössä :roll:
Heh, joo no voi se lattiallakin onnistua se sivulle viskaaminen, alle vähän vaikeempi viskata jos ei oo nosturia :lol:
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Post Reply