Voitas jossain vaiheessa saunoa joensuun porukan kanssa!
Olisiko mukaan lähtijöitä,kunhan vaan saataisiin joku päivä kaikille sopimaan.
Joko meillä tai sitten heleppoa olisi vuokrata joku sauna ja alkuun kaikkea carting hässäköitä... vai oliko hölmö idea?
Ja toki porukkaa vois tulla kauempaakin,kunhan vain tunnustavat väriä(VCF).
Sehän ois sunnuntaina taas kahvipäivä. Itse oon menossa kyläilemään puoli viideltä sunnuntaina, mutta sitä ennen oisin saattanu keretäkin kahvittelemaan. Ois voinu tuumia tuota saunailtaakin. Mulle ois käyny ehkä joku klo 14 tai 15. Oisko ollu ketään muita tulossa niin aikaseen?
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Näköjään mullakin saattaa täyttyä huomisen kalenteri jo silleen, etten välttämättä ennätä noihin aiempiinkaan ajankohtiin... Eli taitaa osanotto huomenna olla aika heikkoa.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Itselläkään ei ole vielä tiedossa varmoja menoja noille viikonlopuille. Mites makevee ja muut, käviskö esim tuo 23.2? Mietittiin tossa aiemmin, että voidaan pitää saunomiset myös meillä.
Uncle Hank Fan Club
Voidaan kait sitä tietty siirtääkin, jos sulle ja muille käy nuo muutkin ajankohdat? Mutta toki lämpeehän se sauna useemmankin kerran, jos kävijöitä on. JukkaA:lle tuo nykyinen päivä kait ois mahdollisesti myös käyny. Mites Jar1 ja Mane?
Uncle Hank Fan Club
Itse voisin harkita tässä kevään/kesän aikana jonkinlaista reissua sinne Joensuuhun... vaikka sitten saunareissua. En tuohon 23.2 tule mutta tulevaisuudessa jos sauna lämpenee muillekin kun lähiseutulaisille..
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
jooo mie voisin kans olla luultavimmin mukana mut luvata en vielä uskalla kun työpaikan "virkistys" ilta on kuun vaihteen kieppeillä joku lauantai tarkkaa päivää ei ole vielä tiedossa ja tuo nyt menee valitettavasti tämän saunomisen edelle kun ilmasta juomaa on ja formuloitakin käydään ajamassa mutta jos mahdollista niin mukana voisin olla
Saunominen vain lähenee. Pitäskö sitä sitten tuoda jotain vai vedetäänkö kaikki Micco:n piikkiin ... ajattelin siis tuollaista pikkusuolaista?.
Virvokkeet tuon tietysti tse.
Niin, pitäshän sitäkin alkaa kait pohtia... Käydäänkö sunnuntaina kahvilla tuumimassa, vai jääkö väliin? Mihinkäs aikaan sitä saunomista ja illanviettoa sit viikon päästä aloteltaisiin? Klo 12....
Voisihan sitä vähän suunnitella, että mitä sillon nautitaan. Jotain pientähän sitä pitänee syödäkin. Viimeksi mä tein boolia, mutta karkaakohan homma hanskasta jo heti alkuunsa...
Uncle Hank Fan Club
Mie en pääse sumpille kun lähetään huomenna tuonne etelä-suomeen loman viettoon..mut jotain sipsii ja semmostahan sinne vois tuoda. Ite ainakin varmaan syön kotosalla ennen lähtöö, niin ei tarvii isompia ruokia micon vääntää..Ja kuka sinne on syömään menossa?
Jaa-a. Neljän maita alkaa kait ensimmäisiä saapumaan paikalle... Ottakaa tosiaan omat juomingit, tänne vois tuoda vähän limpparia ja muuta "naposteltavaa". Limppari tottakai lantringiksi
Sopikaa vaikka tässä, että mitä kukin tuo mukanaan, niin ei ole vaan 6 pulloa keltasta jaffaa...
Mä yritän järjestää jotain vähän ravitsevampaa evästä. Vai haluaako joku tuoda esim salaattitarpeita?
Uncle Hank Fan Club
mie voin tuoda kokista ja vaik sipsejä ja dippii..tuun tai tullaan siinä neljän aikoihin..Siivoohan kunnolla kun eija tulee pitämään tupatarkastuksen..
Voin tuoda pullon viinaa ja minttua ja ittelle kaljat ja pirusti meininkiä..
Tulen heti kun kun saadaan firma kiinni ja kassa laskettua ja viimeiset säädöt tehtyä eli viimeistään klo 16.20.