Stockmann-auto Espoo, ja sama juttu kuulemma muissakin saman ketjun liikkeissä. Laitetaan tuo paikka mieleen!Mistä kävit kysymässä? Ainakin Porvoon Auto Toivosella sain vaihdettua omani suoraan varaosamyynnistä ilman mitään testejä tai kyselyitä.
Kiisselin tehohäviö
Ollut myös vastaavia. Kytkin on lustanut, mutta vain talviaikaan(kahtena talvena) ja satunnaisesti.
Viimeviikonloppuna Tuuriin mennessä sitten tehot hävisi yhden ohituksen jälkeen totaalisesti,
mutta palasi auton uudelleen käynnistämisen jälkeen.
Eli kävikö vain varaohjelmalla?
Kyllä kyllä, eiköhän se vikamuistista löydy
Viimeviikonloppuna Tuuriin mennessä sitten tehot hävisi yhden ohituksen jälkeen totaalisesti,
mutta palasi auton uudelleen käynnistämisen jälkeen.
Eli kävikö vain varaohjelmalla?
Kyllä kyllä, eiköhän se vikamuistista löydy
- Mika Viinikka
- Posts: 1119
- Joined: 13.11.2003 7:49
- Location: Helsinki
jos boshin maffista on kyse niin ei ole kyllä kovinkaan harvinaista että se menee. varsinkaan jos on öljyttävä vaparisuodatin. en tiä kuinka noissa maffeissa on hintaeroja mut treen laakkosella sanottiin mulle joskus hinnaks reipas 300e
kauhee raha mut saatto olla että siinä olis ollu vaihtotyö jo mukana. on kyllä silti kauhee raha

Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
Ja satu jatkuu. ...
Kävinpä eilen ostamassa ahtomittarin JP-Autotuningilta ja ahdot näytti aika hurjia lukemia vedätyksessä ennen tehojen häviämistä. Ilmeisesti turbon automaattisesti säätyvät siivet ei pysy mukana ( olisko niin pas..iset)???
Joka tapauksessa turbo on nyt irti ja lilluu CRC:ssä loppupurkamista varten.
Toinen mikä herätti huomiota oli toi imusarja! Jumankauta, et oli muuten rasvanokipas..nen! No, nyt seki killuu semmosissa lillingeissä, et eiköhän huomenna ala ilma kiertää puhtaissa kanavissa ihan eri meiningillä.
Oli kyllä sairaan mössönen... Jees, mut nyt meikä lähtee viinijuhlille
Kävinpä eilen ostamassa ahtomittarin JP-Autotuningilta ja ahdot näytti aika hurjia lukemia vedätyksessä ennen tehojen häviämistä. Ilmeisesti turbon automaattisesti säätyvät siivet ei pysy mukana ( olisko niin pas..iset)???
Joka tapauksessa turbo on nyt irti ja lilluu CRC:ssä loppupurkamista varten.
Toinen mikä herätti huomiota oli toi imusarja! Jumankauta, et oli muuten rasvanokipas..nen! No, nyt seki killuu semmosissa lillingeissä, et eiköhän huomenna ala ilma kiertää puhtaissa kanavissa ihan eri meiningillä.
Oli kyllä sairaan mössönen... Jees, mut nyt meikä lähtee viinijuhlille

Ikävä kyllä en saanut halkastua turboo, joten putsaus jäi vähän vajaaks. Tehot pysyy kyllä nyt siten, et jos auto sattuu pätkäseen, niin kertakäynnistys riittää ja sen jälkeen meno taittuu normaalisti.
Puran tulevana sunnuntaina turbon vielä irti ja vien sen maanantaiaamuna Professional Motorsille halkastavaks. Saadaanpahan tehtyä kunnon putsaus.
Joo, kyllä oli SamiPee "hiukka" mustassa kunnossa putsauksen jälkeen
Puran tulevana sunnuntaina turbon vielä irti ja vien sen maanantaiaamuna Professional Motorsille halkastavaks. Saadaanpahan tehtyä kunnon putsaus.
Joo, kyllä oli SamiPee "hiukka" mustassa kunnossa putsauksen jälkeen

Sadun loppu (toivottavasti).
Turbo halkastiin tänään Professionalilla ja täytyy sanoa, et olipahan kökkönen, harmi vaan ku ei ollut kameraa mukana. No joka tapauksessa, osat laitettiin kaikki pesukoneeseen, turbo läjään ja tos illan kähmyssä autoon kiinni. Testilenkin jälkeen oli poijjaat hymy herkässä, ku ahdot pysyy kasassa ja auto toimii niin kuin pitääkin.
Että tämmönen tapaus oli tämä.
Turbo halkastiin tänään Professionalilla ja täytyy sanoa, et olipahan kökkönen, harmi vaan ku ei ollut kameraa mukana. No joka tapauksessa, osat laitettiin kaikki pesukoneeseen, turbo läjään ja tos illan kähmyssä autoon kiinni. Testilenkin jälkeen oli poijjaat hymy herkässä, ku ahdot pysyy kasassa ja auto toimii niin kuin pitääkin.
Että tämmönen tapaus oli tämä.