Säädettävät koiranluut vai pidemmät koiranluut.
Säädettävät koiranluut vai pidemmät koiranluut.
Olen lukenut että jotkut vaihtaa weitecin pidemmät koiranluut ja jotkut taas säädettävät koiranluut. Miten tämä homma nyt menee?
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
eikös se normivakaajalla pitemmäks pitäs saada... vakaaja vaan tosiaan vaihtoon jos madaltaa kunnolla meinaa =)
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyt näyttäisi kuskin puolen koiranluu kolisevan..ja auto on vakioalustalla, mutta pieni mahdollisuus että tulee jossain vaiheessa 35mm madallus. Mitäs tuonne nyt kannattaisi vaihtaa, uudet vakioluut vai pistänkö sinne jotkut pidemmät/säädettävät? Ottaako vakaaja kiinni vetariin 35mm tiputuksella vakio luilla?
Kiitokset tiedosta
Vakaajan puslat vaihdoin ekana ku näyttivät olevan selvästi väljät, ei auttanut kuitenkaan tuohon kolinaan. Sitten rengasta heiluttamalla näkyi selvää välystä raidetangon päässä, se vaihtamalla häipyi kolahdus joka tuli pakittamalla jarruttaessa ja rengas ei enää heilu, mutta kolina kuopissa ei edelleenkään poistunut. Tänään kattelin tuota koiranluuta kun kaveri paineli etupäätä alas ja selvää välystä oli koiranluun alapään kiinnityksessä, olisko sieltä sit pusla väljä, en tiedä kuuluuko sen liikkua yhtään siitä kiinnityksensä kohdalta pystysuunnassa, niin se kuitenkin tekee.
