
Vinkkiä tulemaan.
Kait noita nyt saa mistä tahansa varaosaliikkeestä. Ei niitten tarvii olla sen alustasarjan tekijän omia kamppeita.Jarppa wrote:Ei paketissa tullut kyllä mitään kumeja. Enkä usko, että enää kerkiää niitä tilaamaankaan.
Alustan tulemisessa kesti 1,5 kk ja tuskin ne kumit tulisi yhtään sen nopeampaa. Lomakin ois jo ens viikolla.
Vaihda vaan, kun paikat on kerran auki. Ja jos ostat Motonetistä niin varmistu että on jonkinlainen merkkilaakeri kyseessä. Ja kysy että kuka maksaa vaihdon jos uudet laakerit laukeaa parissa viikossakahe wrote:3BG:hen etuyläpään jousikumi/laakeri 57 eur/kpl Autokuviolla ja 21.50 eur Motonetissä. Huollon mukaan ei ole tarve vaihtaa vielä, jos ei ole vikaa. Hajoovat tietysti jäykemmällä alustalla samantien.
Tämä on muuten totta, eipä tullut aiemmin edes mieleen. Noh, kumipuslan vaihtaminen on sitten vähän mielialasta kiinni kyllä, hajoaahan nekin tietty aikojen saatossa.jaska_73 wrote:Eikä muuten niissä mitään laakeria ole niissä tukikumeissa, ei ainakaan vm.2000 passatissa. Niissä on ainoastaan metalliholkki joka on vulkanoitu kiinni tukikumiin. Itellä oli ennemmin Audi 90 ja siinä oli iskarin yläpäässä tuen sisällä laakeri. Audissa kun iskarin yläpää kiertyy, mutta tätähän ei Passatisa tapahdu, johtuen erilaisesta pyöräntuennasta.
AL-KO on ollut (myös?). Konit on V2 mallissa ollu ainakin, säädettävät..MarkusK wrote:Joskus aikoinaan on ollut Konin Iskarit, mutta nykyisin niissä on KW:n omat iskarit.Noksu wrote:Mites on KW1 kanssa, ilmeisesti samat koni paukut molemmissa?
Tämä vetää koko ajan vasemmalle. Kun päästää ratista irti, niin vastaantulijan kaistalla ollaan ennenkuin huomaakaan.jmr wrote:Jarppa: mulla oli G3:ssa kulmat ohjearvojen sisällä, niin veteli minne sattuu kuopissa. Totuus oli se että oli haritusta pikkasen, mutta silti ohjearvojen sisällä. Laitettiin pikkasen aurausta, niin parantui ajettavuus paljon.
Hienolta ja matalalta kyllä näyttääorm wrote:Eilen meni vihdoin KW:n 1 alle. Säätö meni edestä puoleen väliin ja takaa 5mm ylemmäs, ja mielestäni sattui aika kivasti balanssiin. Jotain hieno säätöö joutuu varmaan tekemään kun nyt ajelee jonkun aikaa.
Tässä kuvaa miten istuu 18" vanteilla. Ainoa vaan että meinaa olla aika leveet vanteet...mites se menikään, saako rengas kurkistaa lokasuojan sisältä yhtään? Jos kulutuspinta on kuitenkin sisäpuolella? Katsastusta ajatellen![]()
Klik
Tuli tehtyä taas se perinteiset, etten mitannut pyörän keskeltä kaareen mittaa ennen asennusta, niin ei osaa sanoa tarkkaan paljo tippui. Intoa oli niin paljo alle laittoon että unohtuiMutta veikkaisin semmosta 40mm tai vähän enemmän...
Samalla vaihtui tukivarret eteen. Voi piru että oli ne ylätukivarren pultit tiukassa, meinasi usko loppua. Mutta antaa se rauta/ruoste periksi voiman edessä
Ei sattuis olemaan mitään varaosanumeroa noille pulteille ? helpottaa marmoritiskillä sönkkäämistäPasi Häkli wrote:Jos ne ylätukivarret aiot irrottaa, niin osta tilalle se uus pitkä pultti mikä niitä pitää ulkopäästä kiinni ja mutterit tietty. Ne on yleensä niin piukassa, että on irrotuksen jälkeen pakko vaihta, kun on niin murjoutuneet. Siis 3B Passatissa.