
Tehot häviää yhtä-äkkiä varsinkin vedettäessä peräkärryä
Tehot häviää yhtä-äkkiä varsinkin vedettäessä peräkärryä

-:make:-
MarkusK: näin olen antanut itselleni ymmärtää. Voi huolloissa ärräpäitä lennellä kun aina asiakkaat ehdottaa ilmamassamittaria vian syyksi, kun netissä niin neuvottiin (konetyypistä ja oireista riippumatta). Toki niitäkin menee joissakin 50-100 tkm välein.
Tässä muita veikkailuja:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=11704
Tässä muita veikkailuja:
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=11704
Turbon puhdistus ?
Kuinka korjataan turboa, jos ongelmana on siipien jumiutuminen, eräällä palstalla oli ongelmana hukkaportin jumiutuminen ja selvisi 55 eurolla...
-:make:-
Voi liikkeessä olla hinnakastakin puuhaa, mutta soita ja kysy:
http://www.turbohuoltosriikonen.fi/
http://www.turbohuoltosriikonen.fi/
Jos on yhtään remppamiehen vikaa, niin eikun vaan turboo irrottamaan.
Kyllähän siinä joutuu jonkun verran puuhastelemaan, mutta onneksi volkkari on kuitenkin aika yksinkertainen peli.
Ennen purkamista kannattaa vaan pestä turbon puolelta kone/akselistot/putkistot ym. liuottimilla hyvin, niin on mukavampi työskennellä.
Mikäli turbon pakosarjan pultit o jumissa, niin kannattaa ottaa koko pakosarja turboineen irti.
Sit ku turbo o irti, ni kiikuttaa sen huoltoon, jossa se avataan, pestään
ja testataan. Samalla kannattaa vaihtaa kaikki pakosarjassa kiinniolevat pinnapultit. Ittelle tuo remppa tuli maksamaan 50 euroa.
Hitto ku ei ollut kameraa mukana, ni ois saanut kuvan siitä miten täynnä sontaa se voi olla.
Tos samalla kannattaa puhdistaa imusarja rasva/nokikerroksesta.
Kyllä lähtee!!!
Kyllähän siinä joutuu jonkun verran puuhastelemaan, mutta onneksi volkkari on kuitenkin aika yksinkertainen peli.
Ennen purkamista kannattaa vaan pestä turbon puolelta kone/akselistot/putkistot ym. liuottimilla hyvin, niin on mukavampi työskennellä.
Mikäli turbon pakosarjan pultit o jumissa, niin kannattaa ottaa koko pakosarja turboineen irti.
Sit ku turbo o irti, ni kiikuttaa sen huoltoon, jossa se avataan, pestään
ja testataan. Samalla kannattaa vaihtaa kaikki pakosarjassa kiinniolevat pinnapultit. Ittelle tuo remppa tuli maksamaan 50 euroa.
Hitto ku ei ollut kameraa mukana, ni ois saanut kuvan siitä miten täynnä sontaa se voi olla.
Tos samalla kannattaa puhdistaa imusarja rasva/nokikerroksesta.
Kyllä lähtee!!!
Auttaiskohan moottorin 'pesuaineet'? Itse olen todennut Forte-tuotteet hyvinkin tehokkaiksi. Jos avun saa parinkympin pullollisella, on ilo suuri, jos ei auta, ei satsaus ole ollut mikään maatakaatava...
http://www.tecalemit.fi/korjaamolaitteet/forte03.asp
http://www.tecalemit.fi/korjaamolaitteet/forte03.asp
En yleensä ole pessimisti, mutta sanoisin ettei onnistu millään.
Nuo muuttuvasiipisen turbon alipaineella säätyvät siivet sijaitsevat pakopuolen kotelossa, joka tosiaan ON noessa. Oikein "poltettu" kiinni. Ihan heikot litkut tuohon eivät pure edes turbon koppa avoinna. Eli Miihkalin kuvailema temppu on ainoa vaihtoehto, ellei sitten nosta sisuksiin uutta isompaa turboa
Nuo muuttuvasiipisen turbon alipaineella säätyvät siivet sijaitsevat pakopuolen kotelossa, joka tosiaan ON noessa. Oikein "poltettu" kiinni. Ihan heikot litkut tuohon eivät pure edes turbon koppa avoinna. Eli Miihkalin kuvailema temppu on ainoa vaihtoehto, ellei sitten nosta sisuksiin uutta isompaa turboa
