
passatti 2,5 tdi vm 99
-
- Posts: 362
- Joined: 1.12.2009 9:04
- Location: Dead city
passatti 2,5 tdi vm 99
Vissiin jossain jo keskustelu avattu,,mut kertokaas viisaammat..miksi pasuuna ei välillä meinaa lähtee yön jälkeen käyntiin???kun temppuilee ni vaikuttas omasta mielestä siltä et kävis vain kolmella tai kuulostaa siltä...välillä lähtee ku palmun alta tulille???? 

-
- Posts: 362
- Joined: 1.12.2009 9:04
- Location: Dead city
Toi edellinen viestini oli arvaus muiden joukossa, joskaan ei täysin tavatonta. Alkuperäisen suodattimen tilalle vaihdettu tarvikesuodatin ja miltei joka kerta ongelma on valmis.
Et sen tarkkemmin kerro onko ongelmat jatkuneet pidempään, alkaneet pikkuhiljaa tms.
Vaihtoehtona vois olla myös hehkut, ennakko tai vaikka lämpötila-anturi.
Et sen tarkkemmin kerro onko ongelmat jatkuneet pidempään, alkaneet pikkuhiljaa tms.
Vaihtoehtona vois olla myös hehkut, ennakko tai vaikka lämpötila-anturi.
-
- Posts: 362
- Joined: 1.12.2009 9:04
- Location: Dead city
[mutu]Haiskahtais vahvasti nyt sille että lämpöanturi luulee koneen olevan lämmin -> lyhyt hehkutus ja polttoaineen syöttö lämpimän koneen mukaan.
Todellisuudessa kuitenkaan palotiloissa lämpötila ei ole riittävän korkealla, eli tarviis pidemmän hehkutuksen ja polttoaineen syötön oikean lämpötilan mukaan.[/mutu]
Itse tsekkaisin ajoitukset vag-comilla ja tarvittaessa vääntäisin pikkiriikkisen aikaisemmalle.
Jonkun verran näissä on ollut ongelmaa puolilämpöisenä käynnistyksissä ja ajoituksen aikaistamisella on ongelmat huomattavasti vähentyneet.
Todellisuudessa kuitenkaan palotiloissa lämpötila ei ole riittävän korkealla, eli tarviis pidemmän hehkutuksen ja polttoaineen syötön oikean lämpötilan mukaan.[/mutu]
Itse tsekkaisin ajoitukset vag-comilla ja tarvittaessa vääntäisin pikkiriikkisen aikaisemmalle.
Jonkun verran näissä on ollut ongelmaa puolilämpöisenä käynnistyksissä ja ajoituksen aikaistamisella on ongelmat huomattavasti vähentyneet.
-
- Posts: 362
- Joined: 1.12.2009 9:04
- Location: Dead city