Tuskin ovat toista R8:ia Joensuuhun hankkineet näyteikkunaan...

Täällä on ketju runistaleevi wrote:Onkos täällä Runiin lähtijöitä? Mää lähen tolla omalla mk3 farkulla parin kaverin kanssa torstaina Viikkarin iltalaivalla turusta.
Jos tulijoita täältä HKI akselilta niin pitäisikö venyä jonkinlaiseksi letkaksi?
Mulla on vastaava HP:n malli ja itte oon ollu tyytyväinen mut jos enemmän käyttelee niin isompi näyttö aina parempi...Pasi Häkli wrote:Samsung N210 -miniläppäri
Onko kellään tästä kokemuksia? Ilmeisesti jonkinsortin testivoittaja, pitkää akunkestoa jne.
Täytyy tää 5 vuotta vanha läppäri pistää uusiks jossain vaiheessa, ja ajattelin että miniläppäri vois olla yks vaihtoehto,
sitä en sit tiedä miltä miniläppäri tuntuu käytössä. Se tulisi ihan ykköskoneeksi jokapäiväseen käyttöön.
Pirun kätevä joo, mutta mutta... tuntuu fillaroiden olevan se 3km maksimi mitä Nokia jaksaa olla mukana. Sylettää, kun jumii joka kerta.. Millä te pyöritätte? Mulla E52..Pia wrote:Pirun kätevä toi Sportypal lenkillä. Näkee tarkan ajan ja matkan. Jopa käppyräksi piirtää nopeudet ja näyttää kartalta kuljetun reitin. Poltetut kaloritkin näkee.
Ja juoksulenkille ei todellakaan viitsi kännykkää ottaa riesakseen...Linkomies wrote:Pirun kätevä joo, mutta mutta... tuntuu fillaroiden olevan se 3km maksimi mitä Nokia jaksaa olla mukana. Sylettää, kun jumii joka kerta.. Millä te pyöritätte? Mulla E52..Pia wrote:Pirun kätevä toi Sportypal lenkillä. Näkee tarkan ajan ja matkan. Jopa käppyräksi piirtää nopeudet ja näyttää kartalta kuljetun reitin. Poltetut kaloritkin näkee.
Itse käytän Sportstrackeria. Ja puhelin N96Pasi Häkli wrote:Ja juoksulenkille ei todellakaan viitsi kännykkää ottaa riesakseen...Linkomies wrote:Pirun kätevä joo, mutta mutta... tuntuu fillaroiden olevan se 3km maksimi mitä Nokia jaksaa olla mukana. Sylettää, kun jumii joka kerta.. Millä te pyöritätte? Mulla E52..Pia wrote:Pirun kätevä toi Sportypal lenkillä. Näkee tarkan ajan ja matkan. Jopa käppyräksi piirtää nopeudet ja näyttää kartalta kuljetun reitin. Poltetut kaloritkin näkee.
5800 on käytös ja toimii moitteetta.Linkomies wrote:Pirun kätevä joo, mutta mutta... tuntuu fillaroiden olevan se 3km maksimi mitä Nokia jaksaa olla mukana. Sylettää, kun jumii joka kerta.. Millä te pyöritätte? Mulla E52..Pia wrote:Pirun kätevä toi Sportypal lenkillä. Näkee tarkan ajan ja matkan. Jopa käppyräksi piirtää nopeudet ja näyttää kartalta kuljetun reitin. Poltetut kaloritkin näkee.
Volkkarilta löytyy henkilömalleja 2005 vuoteen asti ja Audilta sitäkin uudempia. Kaikkiin malleihin en ole perehtynyt, mutta -08 vuoteen asti ainakin. Suurin osa ainakin sitä uudemmista torsen-malleista taitaa olla 40:60 perusvoimajaolla, muut ratkaisut erikseen. A8:iin en ole ikinä perehtynyt, enkä jaksa kaivaakaan.Heze.R wrote: Kun tuommoisia 2000 ja tuoreempia nelikkoja kattelee niin kaikki on jollain elektroniikka nelivedolla varustettuja.
Miten auton valmistajat saisi tekemään nelikoita joissa olisi vetosuhde 50-50?
Siis mitä missä Audin tai volkkarin malleissa on 50-50 voima jako?Micco wrote:Volkkarilta löytyy henkilömalleja 2005 vuoteen asti ja Audilta sitäkin uudempia. Kaikkiin malleihin en ole perehtynyt, mutta -08 vuoteen asti ainakin. Suurin osa ainakin sitä uudemmista torsen-malleista taitaa olla 40:60 perusvoimajaolla, muut ratkaisut erikseen. A8:iin en ole ikinä perehtynyt, enkä jaksa kaivaakaan.Heze.R wrote: Kun tuommoisia 2000 ja tuoreempia nelikkoja kattelee niin kaikki on jollain elektroniikka nelivedolla varustettuja.
Miten auton valmistajat saisi tekemään nelikoita joissa olisi vetosuhde 50-50?
Mutta pointtina oli, että kyllä niitä tältä vuosituhannelta löytyy omastakin konsernista.
Vahvaa mututuntumaa on taas liikkeellä. Auton ajokäytökseen vaikuttaa pari muutakin pikku juttua, kuin nelivedon perusvoimanjako. Etuvetoisenkin auton saa yliohjaavaksi... Auton alusta ja painojakauma vaikuttavat ajokäytökseen käytännössä yhtä paljon, kuin tuo voimajako.Heze.R wrote: Siis mitä missä Audin tai volkkarin malleissa on 50-50 voima jako?
1998-2001 vuos malisissa Audi S4 mun käsittääkseni on 60-40 voimajoka. Eli 60 % voimasta etupyörille ja 40 taakse. Tai niin kaveri ainakin valittaa et pitävällä alustalla ensin hivenen puskee ja sit lähtee vasta peräkin mukaan.
Samoin olen ymmärtänyt että VW 4motion on 60-40 vai oliko peräti 70-30 suhteella tehty.
Erilukunsa tietty on maastoautot (kunnolliset Citymaasturi). Niissähän neliveto käsittääkseni on edelleen oikea 50-50 suhteella toimiva tarvittaessa.
Kyllähän se asia on niin, ettei tuo Torsen ole 50:50, muutakuin ihan ensimmäisissä malleissa:Micco wrote: ....Noissa B5 korin S/RS4:ssa on myös tuo 50:50 torsen....