Häähumussa kaatui ruusuämpärit takaluukuun ja nyt haju on ihan mahdoton.
Millä saan maton auton takaosasta irti?
Yritin itse katsella ja vetää joka suuntaan, mutta ei noin vaan lähtenytkään?
Passatin (2000) takaluukun maton poisto?
Siis sen kontin pohjahuovan, jossa on niitä kumilistoja? Lähtee mun mielestä ihan nostamalla takapenkin selkänojan vierestä, selkänojat kannattaa kaataa pois tieltä niin mahtuu vähän paremmin sinne väliin ottamaan kíinni. Maton reunassa on semmonen kisko joka painetaan kontinpohjamuovin reunassa olevaan uraan. Ei ainakaan omassa 01 mallisessa ole sen kummempaa kiinnitystä.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Pasi Häkli
Juurikin se pohjahuopa.AjH wrote:Siis sen kontin pohjahuovan, jossa on niitä kumilistoja? Lähtee mun mielestä ihan nostamalla takapenkin selkänojan vierestä, selkänojat kannattaa kaataa pois tieltä niin mahtuu vähän paremmin sinne väliin ottamaan kíinni. Maton reunassa on semmonen kisko joka painetaan kontinpohjamuovin reunassa olevaan uraan. Ei ainakaan omassa 01 mallisessa ole sen kummempaa kiinnitystä.
Pitääpi repiä kovemmin vaan, vaikka penkitkin kaadoinkin ja yritin kyllä nostaa..
-edit- Irtosi!
Piti repiä vaan urakalla.
Kiitos avusta!
Se on ekalla kertaa vähän tiukka, mutta myöhemmin tuntuu irtoovan jo helpommin
Tai sitten tosta omastakin jo antanu se ura myöten kun parit kerrat matto on pois ollu.

Tai sitten tosta omastakin jo antanu se ura myöten kun parit kerrat matto on pois ollu.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT