Elikkäs yksi takaiskunvaimentimista vuotaa ja uusia tilalle siis tarkoitus hommata.
Ajatus oli et samalla eteenkin kun taakse vaihdettava, mutta minkälaiset?
Auto Vw Golf IV vm. 2000 variant vakioalustalla.
Ehdotuksia otetaan vastaan.
VW Golf IV iskunvaimentimet
Hiljattain samaa operaatiota ko. autoon suunnitellessani minulle suositeltiin muun muassa sachs advantage -iskareita, edullisimmat löysin hieman yli 200 eurolla. Tulin kuitenkin toisiin ajatuksiin, joten madalsin kulkinetta 30 mm ja asensin hieman jäykemmät iskarit. Auto muuttui kuin toiseksi: ei heiluntaa, huojuntaa, niiailua ym. golfille tyypillistä käyttäytymistä. Suosittelen lämpimästi. Operaatio maksoi 450 + kulmien tarkistus, tein työt itse. 

Golf Variant 1,9 TDI ATD 2003
^ Otitko B4 sport iskarit, tai siis saako Golfiin noita sport mallina? Passattiin saa tehtaan -25mm sarjan kaveriksi sport versiot jotka on vähän lyhyemmät matalampaan alustaan tarkoitettuna. Toimivat oikein kivasti myös Eibachin -30mm jousien kera. Ainakin Passatin kohdalla ottaisin itse ehdottomasti B4 sport mallit jos ei B6 mallisiin rahat taivu ja joku hiukan madaltava jousisarja tulee kaveriksi. Oletettava iskarien toiminta ja -ikä on paremmat kun madallusta on suunnittelussa huomioitu.
Mutta Golfista ei siis tietoa että saako B4 iskareita sport-mallisina, eikä jaksa käydä Bilsteinin kataloogia nyt pöyhimässä.
Mutta Golfista ei siis tietoa että saako B4 iskareita sport-mallisina, eikä jaksa käydä Bilsteinin kataloogia nyt pöyhimässä.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.