Puolanvaihto kampanja

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
kamart

Puolanvaihto kampanja

Post by kamart »

Käytinpä tuossa Passat Variant (-03), 2.0 litranen 96Kwh DOHC eli ALT koneella, huollossa ja kuulin että
on puolan vaihtokamppanja menossa.

Katsoin konepellin alle ja kolme neljästä puolasta oli vaihdettu.

Noissa DOCH (kaksinokka-akselisissa) moottoreissahan jokaisella sytytystulpalla on omat sytytyspuolansa tulpan päällä.

Yksi puolista hajosi jo vuosi toista sitten,kone täristi tietyllä kierrosalueella.
Onneksi lähellä kotoa n. 2-3km joten vaimo sai ajettua auton kotiin asti.
kumita

Post by kumita »

Mikäs homma tämä on? ei löytyny mistään lisätietoja. Mihin vuosimalleihin niitä vaihdetaan?
muriaani

Post by muriaani »

Mulla oli tarkastettu puolat 06 2.0 FSI passatista. Oli ollu kaikki puolat sitä sarjaa että ei tarvinnut vaihtaa.
Kw@@kku

Post by Kw@@kku »

Mites tämä vaihtokamppania toimii. Edellyttääkö puolien vaihto, että auto käytetään muutenkin samaan aikaan esimerkiksi laakkosella määräaikaishuollossa. Voiko puolat saada vaihdettua pelkästään ilman varsinaista huoltokäyntiä, jos ne nyt sattuu kuulumaan vaihdettavaan sarjaan?
MarkusR

Post by MarkusR »

Kyllä ne varmasti saa vaihdettua uusiin ihan vaan kun menee niitä kyselemään. Itellä hajos puola ja onneks kuulu tuohon vaihtokamppanjaan koneena AWT 1.8t. Yks puola oli sellainen joka ei kuulunut kamppanjaan, niin ostin ite siihen tilalle uuden. Nehän kannattaa vaihtaa kaikki.
Ex: VW Passat Variant 1.8T -05 highline
Juhizz

Post by Juhizz »

Kävin kysymässä Laakkosella tästä kampanjasta ja kappas, Passat kuuluu tuohon piiriin ja aika vaihdolle varattiin.

Itse tosin olen jo vaihatnut yhden puolan koska meno loppui kesken kaiken sen hajottua.

Auto siis Passat 2004 ALT-koneella.
Post Reply