Ajatuksissa on ollut hankkia TDi Variant IV. Voisiko joku kyseessä olevasta mallista paremmin tietoa ja kokemusta omaava kertoa kuinka kylmä tai lämmin sellainen on talvella ?? Riittääkö auton oma lämppäri pitämään kabiinin lämpösenä -20 pakkasella vai tarvitseeko siihen hommata erillinen naftalämppäri ??
Toinen kysymykseni liittyy myös talven tuloon ja pakkasiin. Onko kukaan asentanut itse kyseiseen malliin lohkolämppäriä ?? Oliko iso homma ?? Tuliko lämppäri vesitilaan vain vaan lohkon kylkeen ??
Osaisiko joku kertoa mitä eroa on 100 ja 130 heppasilla TDi:llä ?? Siis muuta kuin 30 heppaa tehoeroa. Onko vaihteistot ja voimansiirto samat ?? Onko teholisäys 130 heppaseen versioon tehty puhtaasti ohjelmallisesti vai onko siinä jotain fyysisiä eroavaisuuksia ? Mitä ? Sataheppasen lastuttaminen 130 heppaseksi ei näytä olevan kovin iso homma.....
TDi Variant kysymyksiä
TDI koneiden erot.
Ihan hyvin tuolla omalla 90hp diiselillä on tarennut kovemmillakin talvipakkasilla ajella. "Lohkolämmitin" asennetaan vesiletkuun.
Ihan hyvin tuolla omalla 90hp diiselillä on tarennut kovemmillakin talvipakkasilla ajella. "Lohkolämmitin" asennetaan vesiletkuun.